Oletteko tänään olleet ulkona.kävimme ystävättäreni kanssa tunnin lenkillä pirteässä pakkas säässä ja ihanassa auringon paisteessa

Kun tulin kotiin,kyllä kahvi maistu hyvälle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 14:11

Kyllä vaan Sulo-haukun kanssa olimme jäällä reilun tunnin verran.Kävimme Pyhäjärven jäällä kävelemässä Saunasaaren ympäri.Keli oli mitä mahtavin aurinko paistoi ja pakkasta oli -9,7 astetta.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 14:05

En ole vielä innostunut lähtemään mut onneksi tässä on vielä päivää aikaa: )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:08

Pelkäsin tuota pakkasta, etten ole kuin piipahdellut pihalla vähän väliä. Kohta meinasin kyllä mennä ennen kun aurinko laskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:14

Roskat vein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:50

Aurinkoisen raikasta pakkaspäivää kaikille! Töistä tulin ja oon niin poikki etten jaksa kuin ikkunasta Vilman kanssa katsella kaunista luontoa. Aamulla meillä oli -22..hrrrr.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:01

Joka päivä on ulkona käytävä asteista viis,
tänään oli ainoastaan -14.0c.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:10

parin tunnin lenkki, pakkasta vajaat kymmenen, eikä paistellut,piristi kumminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:12

Joka päivä monta kertaa koirani Fiina juoksuttaa läheisessä puistossa.
Lämpötila Seinäjoella:
16.2.2009 14:50 Suomen aikaa
Lämpötila -11,8 °C; kosteus 88 %; kastepiste -13,4 °C; tyyntä; puuska 1 m/s; paine 1024,1 hPa; tunnin sadekertymä 0 mm (14:00); 12 tunnin sadekertymä 0 mm (8:00); lumen syvyys 21 cm (8:00).
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:21

Ulkoilin 10 metriä sisältä mersuun ja takaisin siään. Täytyy koittaa illalla hieman pitempi lenkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 15:42

Vajaan tunnin lenkki tuli tehtyä. Melkosen kylmä oli. Varpaat , sormet ja naama jäässä. Kaunista oli, aurinko paistoi ja lumi kimalteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:56

Kuudesta kolmeentoista, oskaisi hyötyliikuntaakin. Kymmenissä pakkaset, puolipivistä ja harakat kantelee jo ahkerasti risuja, kevään oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 16:00

Työni on sellaista, että ulkona tulee oltuun, kolmisen tuntia olin tänään.. Töiden jälkeen en enään jaksa lähtee pihalle, vaikkakin auriko paisteloo vieläkin nätisti ja ilma muutenkin hieno. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:33

Henk.koht. voin sanoa vihaavani kaikkea kylmää, joka ympäröi minua. Eli en siis pidä talvesta. Jos aurinko paistaa ihailen sitä ikkunan läpi lämpimässä. Ja joka päivä toivon, että olisin syntynyt lämpimään maahan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:48

Vähän aina välissä, olisikohan kertynyt edes tuntia yhteensä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:53

Joka päivä ähintään kaksi tuntia liikuntaa ja kevään tulon tirkistelyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:29

16.2. ulkoilu rajoittui töihin mennessä parkkipaikalle menemiseen ja sama tullessa, parkkikselta kotiovelle, muutaman minuutin takapihalla käymiseen... oli sen verran kaikista vastoinkäymisistä sun muista rasitteista raskas viikonloppu, et aikasin pehkuihin ja kerään vsoimia sillä seuraavaan päivään... sit myöhemmin keväällä panostan (aion panostaa) ulkoiluun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 00:32

lapissa olin ja siellä -25 joka päivä ei paljon nokkaa ulos laitettu