voinko itse vastata omaan kysymykseeni?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 13:07

Kirjautuneena et voi,jos kiejaudut ulos niin onnistuu ,mutta pisteitä et silti saa. kokeiltu homma.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 13:14

Joo olen minäkin uteliaana ihmisenä tuota kokeillut ja tuli siihen päätökseen, että kirjautuneena en voi vastata mutta anonyyminä voin. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:18

Et voi kirjautuneena. olen huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:20

En osaa sanoa varmuudella, kun en ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:23

VOIT SITÄKIN TEHDÄ , MUTTA EI SIITÄ POJOJA TULE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:24

Miksi kysyt jos haluut ite vastata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:30

Ei pysty, enkä kyllä näe tarvettakaan moiselle touhulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 13:32

Mitähän järkee siinäkin olisi, että vastaisi omaan kysymykseen. Höh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:39

Eihän kaikessa näytä järkeä olevankaan... eli jos onnistuu, siitä vaan juttelemaan itsensä kanssa. Ei tule riitaa eikä ristiriitaa, oletan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:47

Eihän tuossa ole mitään järkeä.Miks kysyä jos ite vastaa?????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:47

Kysy itseltäsi ja vastaa sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:27

Oletko jakautunut persoona? Suosittelisin pikaista käyntiä psykiatrilla.Jos haluat vastailla itsellesi, niin tee se ainakin suljetussa huoneessa ihan yksiksesi ja ilman nettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:27

kyllä noita itsensä kanssa keskustelijoitakin näyttää olevan (niiden nimi on Anonyymi), huvinsa kullakin eikä se ole kiellettyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 16:02

kunhan et kysele liian vaikeita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 16:26

Kyllä täällä on ihan selvästi pari tyyppiä jotka esittävät kysymyksen anonyymisti ja vastaavat siihen sitten nimimerkillä.
Jakautunut persoona, sanoisi tohtori Mengele ja jakaisi tuollaisen kahtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:22

Ei voi. Olisin kerran vastannut jollekulle, joka kyseli jotain lisää. Mutta vastaukseen voi lisätä uutta tietoja, sentään sitä kautta onnistuin vastaamaan.