korkeus

Avainsanat: Åre ruotsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 09:23

Åreskutanin huippu 1420 metrin korkeudessa. Yhteensä kunnostettua rinnettä piisaa lähes sadan kilometrin edestä ja valikoimassa löytyy aloittelijalle vihreää ja sinistä sekä osaavalle punaista ja mustaa rinnettä. Keskimääräinen korkeusero alueella on 890 metriä, ja alamäkeä saa pisimmillään laskettua yhteen menoon 6,5 kilometriä.

www.mtv3.fi/matkailu/arkisto...tml?191964

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 10:21

Vähäviisas kertoikin jo korkeuden linkeissä muuta tietoa.

Hissijärjestelmä on niin laaja, että voit viettää suksilla tuntikausia rinteisiin kyllästymättä. Hiihdon ja laskettelun lisäksi tarjolla on myös runsaasti muuta tekemistä, kuten moottorikelkkasafareja, koiravaljakkoajelua, jääkiipeilyä ja paljon muuta. Åre on tunnettu myös erittäin vilkkaasta after ski- ja yöelämästään – Euroopasta ei löydy montakaan paikkaa, jossa meno on yhtä kovaa kuin juuri Åressa laskettelukaudella…

www.scandinaviandreams.eu/?p...3godLlP-dw
www.skistar.com/are/svenska/.../index.app