Onko kokemusta erikois pojallisista,minulle on sellaiset tilauksessa,et korjautus toi jajan asento,en tiedä auttaako se mitään.

kertokaa ,jos on kokemusta sellaisista.

Avainsanat: jalka pohjallinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 12:26

Jouduin käyttämään nuorempana. Ideahan on siinä, että pohjallinen korjaa jalan asennon. Tasapaino paranee, liikeradoista tulee symmetriset, ryhti paranee. Aluksi jalat saattavat väsyä, en yhtään ihmettelisi vaikka esiintyisi särkyäkin. Ajan mittaan kun vaan käytät pohjallisia, ne alkaa korjata jalkaa oikeaan asentoon niin, että ilman pohjallisia voi tuntua jopa kummalliselta kävellä.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 08:54

Pojallani on 2cm eroa jalkojen pituudessa , erikois pohjallinen auttaa kävelyn normaaliin, vahingoittamatta selkärankaa ja lantiota ja säryt selkään ja jalkoihin vähentyneet .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:55

Ei ole pohjallisista kokemusta mutta määrätyissä vaivoissa niitä suositellaan. Jotkut työtoverit ovat kertoneet sekä negatiivista että positiivista niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 09:42

Kun oltiin vielä lapsen kengissä, pikkusiskolleni tehtiin sellaiset (läätäjalat). En osaa arvioida kuinka paljon pohjalliset auttoivat, mutta siskosta ainakin tuli balettitanssija (silloin nuorempana) niin että ei niistä ainakaan kovasti haittaa voinut olla.

ps. kävelee vieläkin omilla jaloillaan, toki ilman pohjallisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:00

Yksiölliset tukipohjalliset auttavat varmasti jalan asentoa ja kävelykin kohenee.
Ole luottavainen, kaikki menee varmasti hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:06

Vaimolla on semmoset oikein lääkärin kautta,kyllä ne hyvät on selkä saa apua niistä kun jalan virhe asento paranee, Niitä pitää muistaa käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:06

Mu isä hankki erikoispohjalliset viime kesänä ja tykkää niistä kovasti, hankki vielä toisetkin ettei tarvii aina siirrellä jos vaihtaa kangät. : )
Helpotusta kävelyyn oli saanut : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:51

Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta uskon avun niistä kyllä löytyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:29

Minulla on erikoispohjalliset. Auttaa se. Jalat eivät kipeydy ja jaksaa fyysisesti paremmin.