Pitäisikö tähän juttuumma asettaa ala-/ yläikäraja? (Tokko ylä-; no, tuskin valvottavissa?)

Pitäisi.

Avainsanat: ikärasismi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 19:08

Ei laitettas, hauskoja nuo nuoret kysyjät ja vanhat vastaajat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 01:12

Koska valvonta taitaa olla aika mahdotonta niin turha rajoja laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 03:51

valvonta vaatisi rekisteröinntien tarkistuksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 05:30

Tämä on hyvä näin, pysyy siistimpänä sanojen käyttö kun on lapsia mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 07:31

Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 07:58

Turhaa puuhaa tuo rajottelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:24

Tämä kysymys on kaksiteräinen miekka.Olen itse ajatellut just noita lapsikäyttäjiä.Toivon,että heitä valvottaisiin siellä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 11:05

Ei rajoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:11

ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:16

Ei viitsitä rajoitella, nuoremmatkin voivat käytää tätä sivustoa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:38

Lapset ovat elämän suola. Kyllä minusta hekin voivat käyttää näitä sivustoja. Tämähän on tarkoitettu kaikille, jos pysytään vaan hyvän maun rajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:23

Minusta monimuotoisuus on rikkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:24

ihan hyvä näin kai tämä on. täällä tuskin paljon tenavia pyörii katsomassa tuttipullovinkkejä ja mullakin sattu varmaa toinen kerta kun ees kävin tässä (:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:38

Lapset, varhaisnuoret nuoret teinit kaikki ihan hyvin sopii tänne meitin joukkoon, kunhan ite aina muistasiimme, et he tääl myös ovat (joka vastaukses/kysymykses) he antaa meille paljon ja saavat meiltä paljon --- ohjeita, neuvoja. esimerkkiäkin toivottavasti, jne.. me taas heidän tämän hetkisestä elämästään tietoa ja pysymymme näin 'ajan hermolla' :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 00:06

Vain rusketusrajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:49

Pidetään sivustot sopivina kaikenikäisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:32

Ei pitäisi. Pidetään me vain keskustelun taso riittävän hyvänä. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:53

Miksi ihmeessä,upeaa kuula vastauksia eri ikäisiltä ihmisiltä,aina erilaisia näkökantoja,kielenkäyttöön ja hyviin tapoihin tosin jokaisen on kiinnitettävä huomiota ja hyvä niin.