Pitäis kuulemma perinteiselle. Löytyykö vielä (niin monen vuoden jälkeen) "neverwaxeja" tai muita voitelemattomia?

Avainsanat: perinteinen hiihtotapa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 14:05

En tällä hetkellä omista suksia vaikka nuorempana piti hiihtää paljonkin. Lasketella voin kyllä, mutta hiihtämään en lähde mielelläni. Alakoulussa tapettiin se innostus lopullisesti. Löytyneekö kaupoistakaan enää suksia. joita ei tarviisi voidella. Suksien voiteleminen on sellaista tiedettä, etten osaa yhtään kelin mukaan laittaa pitoa. Se on yksi syy miksi olen niin surkea hiihtäjä, niskakarvat nousee pystyyn heti jos joku yrittää saada minut suksille.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 01:10

Kyllä mulla löytyy vielä yhdet tuolta vajannurkasta, muistaakseni Karhut. Niiden kanssa meni loputkin hiihtohalut, kehnot kelistä riippumatta. En tiedä vieläkö niitä kaupoista löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 03:53

enpä ole suksia nähnyt moneen vuoteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 07:39

En ole hiihtänyt 20:een vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:00

Varmaan 10 vuotta kun hiihtelin hankia hiljalleen.Ei löydy minkaan laisia suksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:30

Ei löydy minkään laisia suksia meiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 09:02

Lauantaina veljeni hautajaisissa siskoni kertoi juttuja veljestäni, poikkas meidän Peltoset jaJärviset, nipol siskolleni haluaisin myös hankkia 50v päivilleen hankkia vanhat sukset jos vaan paikan tietäsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 11:03

Verkkokomerosta löytyy kahdetkin. Vanhat puusukset ja vähän uudemmat mitkä lie sukset. Käyttänyt en ole, en edes muista milloin. Säilytän museotavaraksi. Ovat sitä joskus tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 00:07

Löytyyhän sukset kaupoista.