miten voin tulla raskaaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 21:51

Kun löydät miehen niin se kyllä tietää, ota vanhempi mies niin sillä on kokemusta : )
Ja jos olet tosissas niin mene vaikka terveydenhoitajan luo se kertoo sulle mielellään tai opettajan tai lääkärin luo : )
Netistäkin saat paljon tietoo....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 22:35

Kun en tiedä tilaasi, en voi antaa vastausta.
Normaalisti yritetään saada siittiö kohtaamaan munasolun ja hedelmöittämään se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:47

pittää heittää siemeniä mahd lähellä ovulaatiota. Eli munasolun irtoamamista. Apteeksista saa testejä, et voi seurata milloin on h- hetki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:48

Jos on ongelmia raskaaksi tulemisen kanssa, käy lääkärissä. Yleensä otollisena hetkenä ruumiinlämpösi nousee jonkin verran kierron loppuvaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:15

Kun en tiedä oletko tosissasi vai onko sinun ihan oikeasti vaikea tulla raskaaksi, vastaan:

"Harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee usein."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:01

Olen tottuneempi vastaamaan -kuinka ei tulisi, joten onnea vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:07

kolme päätapaa:
- tietämättömyyttäsi
- vahingossa
- tarkoituksella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 07:43

Hankkiudut raskaaksi tietoisesti,vahingossa tai tietämättömyyttäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:23

minä tulin 2 kertaa raskaaksi sukupuoliyhdynnässä, teen sitä kyllä muutenkin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 09:37

Ole huolellisempi kuin Gristalli, sillä meni kopsatessa sanajärjestys sekaisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 09:53

Kunhan et välttele sitä liian pitkään, niin se tapahtuu useimmiten ihan luonnollisesti perinteisin konstein, jos ei niin sitten apua löytyy klinikoilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:14

Sitä voi otta keino hedelmötysen jos ei ole hoksannut ruveta seurustelemaan pojan,miehen kanssa.Eikä luonto ole ajanut yrittämmään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:37

Raskaaksi on helpointa tulla ovulaation aikana, noin kaksi viikkoa viimeisten kuukautisten päättymisestä. Koska siittiösolut voivat elää emättimessä useita päiviä ja edelleen hedelmöittää munasolun, voit tulla raskaaksi, jos harrastat seksiä ovulaation tapahtuessa tai seuraavana päivänä.

www.mammaksi.fi/?gclid=CJCCs...3godIVWBeA
www.vaestoliitto.fi/lapsetto...ja_hoidot/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 10:47

Olemalla sillai, niin kuin nuoret sanoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:54

On vain yksi tapa tulla raskaaksi, jos tarvit lisätietoa niin lääkärille vaan. En tiedä miten "muuten" voi tulla raskaaksi mutta en ehkä ole niiiiin osaavainen tuossa asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 12:16

Olet jo koska esität tällaisia kysymyksiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 17:49

Kysymys oli sen verran "outo", ellei kysyjä ollut alle kouluikäinen, että vastaan syömällä paljon ja liikkumalla vähän.