Uskaltaisitko mennä rasvaimuun,jos sellaiseen olis tarvetta.Mie en olis niin rohkea vaikka tarvetta oisi.

Lisätty: 15.02.2009 - 21:13

No sitkö ois rasvat imetty jäis kamalasti löysää nahkaa,sit pitäs leikkuuttaa ne pois,siinähän ois kierre valmis.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 21:09

Tästä on jo aikaa, mutta luin lehdestä kuinka vaarattomaksi mainostettuun rasvaimuun oli menehtynyt henkilö. Tämä juttu laittoi minulle jäitä hattuun. En uskalla mennä vaan pidän jenkkakahvani.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 21:09

Miettisin monta kertaa uskaltaisinko mennä......jos nyt pitäisi päättää menenkö vai en niin vastaisin että en uskalla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:10

Uskoisin että nykyään jo on turvallsta, mutta kaikella on riskinsä. En kylläs senttiiäkään omasta rasvastani antaisi imeskellä , tarvitsen talvihorroksen varalle, ilmat näyttävät pakastuvan ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:12

En menisi. Kannatan sitä, että kiinnitetään huomiota terveisiin elämäntapoihin ajoissa eikä eletä kuin viimeistä päivää ja sitten yritetä saada kaikki seuraukset katoamaan hetkessä... kuten rasvaimussa tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:22

Kyllähän minä uskaltaisin ja tarvettakin olisi, mutta kun sitten tulisi muuttaa elämän tapojakin ,joka saattaakin olla jo lähes mahdotonta, kun tämä työ kuitenin on tässä koneen vieressä ja säännöllistä liikuntaa tulee vain sormille ja poskilihaksille, niin parasta vain hyväksyä nämä kilot ja rasvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:47

Kosmeetisista syistä en menisi missään tapauksessa. Jos olisi kyseessä vakavat terveydelliset syyt niin kyllä uskallusta riittäisi, mutta tähän mennessä kertyneiden kokemusten perusteella epäilen ettei sellaista tilannetta tule eteen

(helppo olla rohkea kun sitä ei tarvitse todistaa käytännössä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:37

Ei tulisi mieleenikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:46

en sukaltaisi.. näytettiin kerran tv ssä, oli kammottavaa katseltavaa. Keltaista rasvaa tuli pöntöllinen ja ihminen oli ihan mustelmilla ja käärittynä sen jälkeen, Kiitos ei.. olkoon omat rasvat vaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:52

En uskaltaisi. Rasvan poiston jälkeen ihon alainen rasvakerros jää muhkuraiseksi jos ei harrasta paljon liikuntaa. Tarvetta kyllä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 03:36

olen kerran nähnyt rasvaimu toimenpiteen,,meni kyllä itseltä halut sellaiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 05:36

En mene , olen niin paljon käyttänyt rahaa siihen että runsaan rasvakerroksen olen itseeni saanut ja sitten käyttäisin paljon rahaa että sen pois saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 07:47

Uskaltaisin ja haluaisin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:58

vaikea kuvitella koska tarvetta ei ole. Luulen kyllä etten menisi, yrittäisin laihduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:22

Totta helkkarissa menisin,mutta lääkäri ei löytäsi mitä imeä,kun läskejä ei näy.Helppo sanoa uskaltaisin kun ei tarvitse todistaa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 10:40

En menisi, enkä uskaltaisi mennä. On siihen joku kuollutkin, mutta kauan sitten. Taisi muuten olla joku matkatoimiston johtajatar. Laihdutan läskini, ja kannan löysät nahkani. Tuollahan ne suurimmaksi osaksi on vaatteitten alla piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:24

Voisin mennä, mutta maksaa ihan liikaa.