Mitä mieltä silmäluomien leikkauksesta? Minä kannatan toimenpidettä....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 19:08

No mulla on kokemusta silmäluomien leikkauksesta, ei henkilökohtaista mut äidiltä ja sisareltani on leikattu silmäluomet (ylhäältä) ja mun varmaan jossain vaiheessa täytyy mennä kun luomet rupee roikkumaan ja tulee ripsien päälle, siis tämä ei ole silleen kosmeettinen haitta vaan haitta, että ei nää kunnolla kun luomet roikkuu.
Vastaus: tässä tilanteessa kannatan mut jos ihan huvikseen menee niin en kannata : )
Jokaisessa toimenpiteessä ja leikkauksessa piilee riski.

Kysyjän kommentti

Leikattiin kun oli haittaa,ja olen tyytyväinen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 19:07

Minusta helppo operaatio ja antaa suuren avun monille joilla luomet roikkuvat pahasti haitaten näköaluetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:16

Silloin kun kyseessä on pelkkä kosmetiikka, en rupeisi kannustamaan, mutta siinähän voi olla kyse ihan tarpeellisestakin säätmisestä niinkuin edellisessä vastauksessa lukee, ja silloin juttu on minunkin mielestäni ihan ok.

(itselläni kyllä löytyis paljon muuta roikkuvaa korjattavaksi ennen silmäluomia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:25

kyllä kannatan , kun monesti on hyötyäkin, nimittäin näköön ..ei yksin ulkonäköön..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:49

Jos on näön esteenä niin sitte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 20:07

Kannatan !! Ei ainakaaan nuku rattiin!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 20:11

Jos on fyffee, niin mikä ettei. Ja varsinkin jos on näköesteenä niin onhan se jo terveydelle vaarallista, esim autoillessa tai liikkuessa muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:00

Kyllä menisin jos haittais näkemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:41

tarpeellinen toimenpide jo on raskaat luomet. Usein tehdään ihan lääketieteellisistä syistä ja silloin saa kelan korvausta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:42

Jos toiminnallista haittaa elämiseen aihettavat, niin sitten harkiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:46

No joo. Kyllä kai se voi apua antaa jos luomet roikkuu. Olisi kiva tietää missähän hintaluokassa leikkaukset on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 01:37

Ai, mulla onkin roikkuvat luomet eikä sänkykamarisilmät.Täytynee harkita leikkausta.

Lisätty: 16.02.2009 - 01:49

Hintahaarukka oli eräässä hinnastossa 1400-3250 euroa. Hinnastossa oli eritelty taksat anestesian mukaan, oliko kysymyksessa ylä- vai alaluomi ja jne. Maitsemani luvut ovat vain suuntaa-antavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 03:32

EN TIEDÄ ONKO NORMAALIA,minulle tehtiin luomi leikkaukset niin piti tehdä 2 leikkausta per silmä,kannatan sitä jos katsoo sen itselleen tarpeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 09:06

Ilman muuta jos haittaavat näköä. Ja luotettavalle, kotimaiselle taholle sen leikkauksen uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 10:20

Kannatan vain sairauden ollessa kyseessä. Näkemättömyys on sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:49

Kannattaa ne leikata jos joutuu katsomaan niiden läpi ,niin se on helpompaa leikkauttaa ne pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 13:50

Anna mennä vaan jos ne häirittee ja ei oo pikkurahasta pulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:18

Toki terveydellisistä syistä(näköhaitat) on hyväksyttävää ja suositeltavaakin.