mikä minusta tulee isona?

mä oon valmistunu ammattikoulusta puupuolelta 2006,mut sit tajusin että eihän se ollu mun alaani yhtään,nyt 21 vuoden iässä mulla on iha pallo hukas...en tiiä mitä tahtoisin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 18:53

Susta tulee siis taas opiskelija. Opiskelet toisen ammatin, tai niin monta ammattia kunnes löytyy se oikea. Voit mennä myös työkkärin ammatinvalintatesteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 18:53

Jos sinä et sitä tiedä, niin miten kuvittelet meidän sen tietävän?
Kannattaisi ihan alkaa aikuistua ja miettiä itse mitä elämältäsi haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:53

tuskinpa se pallo täältäkään löytyy, ei ainakaan noilla taustatiedoilla, koitappa löytää joku ammatinvalinan ohjaus tai vastaava, jos ne vinkit löytyis sieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:58

taas se aikuinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:00

heh hee ja anonyymikin pääsi sanomaan....joskos kokeilisit ihan harjoittelijana ensin eri aloilla ja sit voit opiskella vaikka työnohessa jos löydät jonkin kivan paikan tai oppisopimuksella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:08

Vastasin tässä sinulle, että lääkärinhoitaja tai lakasinkoneen kuljettaja : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:17

Kysymyksestäsi selvisi että pidät puutöistä, kävithän alan kouluakin. Kiinnostavatko kädentaidot edelleen ? Mikäli kiinnostavat, voisi vaikkapa artesaanin koulutus olla kiinnostava vaihtoehto.
Istu alas, ota mietintämyssy esiin ja selvitä itsellesi mistä pidät. Onko se ehdottamani artesaani, vai jokin muu ammatti. Olen varma siitä, että löydät oikean ratkaisun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:43

Itse ratkaiset tulevaisuutesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:47

jos nää puutyöt ei enää oo sun juttu, niin sit joku vastakohta. ala kosmetologiksi! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:50

Tee nyt niitä puujuttuja niin kauan kun tiedät mihin alat. Parempi sekin kuin ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 20:29

Näyteliä huomaan sen lajhjakuuden itselläni. Tykkään näytellä tosi paljon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:23

Jospa menisit vaikka töihin välillä ja miettisit siinä kaikessa rauhassa mitä tahtoisit myöhemmin tehdä? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:22

Kokeile vaikka jalkapallojunioreiden valmentamista, niistä on aina pulaa ja sieltä löydät todella monta palloa.
(tosi uskottava kertomus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 10:19

Käy opiskelemaan, kyllä se sieltä löytyy oma ammatti yrityksen ja erehdyksen kautta.