miten pääsisi halvimmalla Sisiliaan huhti-toukokuussa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 18:04

Eräs vaihtoehto on mennä junalla Euroopan halki Italiaan. Mantereen puolelta laivalla Sisiliaan.
Toinen, mukavampi ja nopeampi vaihtoehto on lento esim. Napoliin, sieltä eteenpäin bussilla tai junalla ja loppumatka laivalla.
Kolmas mahdollisuus on lento suoraan Helsingistä Sisiliaan.
Kaikkiin vaihtoehtoihin löytyvät hinnat osaavasta matkatoimistosta tai netistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 18:16

Nappaa Napsun äkkilähtö, jos niitä on vielä tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:56

Kyllä sine halvimmalla pääsee kävellen tai liftaamalla, mutta se vie tosi kauan aikaa.
Jos olet kuitenkin tuhlaustuulella ja valitset vähän halvinta kalliimman tavan, niin sitten taitaa junat ja laivat tulla kyseeseen. Lennot saattaa olla jo kaliimmasta päästä, ellet satu löytämään jotain erikoistarjouksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:44

Lentoyhtiöt on vähän pulassa ja huimia erikoistarjouksia näkyy lähes joka päivä. Jos itsellesi on mahdollista vapaasti valita matkan ajankohta ja kesto, niin nyt on tosiaan ostajan markkinat, siitä vaan atrjouksia vaanimaan.

Lisätty: 15.02.2009 - 23:22

atrjouksia = tarjouksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 10:15

Ota äkkilähtö tai erikoistarjous.