Missä päin Torreviejaa Bodegasa,siis paikallinen alko sijaitsee?

Lisätty: 16.02.2009 - 17:44

Tiedän kyllä että alkoholia saa sieltä joka kioskista ja kaupasta.Tarkoitin kyllä Bodegasaa Torreviejassa joka on vähän erityyppinen alkoholiliike. Sieltä saa esim. ostaa tynnyreistä suoraan viiniä omaan astiaan. Toivon ettei tätä ymmärretä niin ettei kaupan pullot ole riittävän suuria.Tarkoitus ei ole juoda älyä ämpäriin. Olisi siis vaan kiva nähdä tällainen paikka vaikkei ostaisi sieltä mitään.

Lisätty: 16.02.2009 - 19:10

Kiitos kultarannalle ainoasta asiallisesta vastauksesta.LÖYTYI !!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 17:07

Googleta : Torrevieja bodega

Onnistunee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 17:13

Eikös siellä myydä ns. alkon tuotteita jokaisessa marketissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 17:17

Ei ole 'alkoa' siinä mielessä kuin meillä, menovettä löytyy joka korttelista ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 17:29

Alko suomessa on monopoli ja sellainen on maailmalla täysin vieras käsite.
Useissa maissa myydään alkoholia ihan lähes jokä kioskissa.
Johtuisiko myös tästä sitten se ettei maailmalla useinkaan tapaa humalassa örveltäviä ihmisiä olenkaan samassa laajuudessa kuin täällä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:58

No ei siellä tartte etsiä niitä juomia, lähin marketti ja niistä löytyy aika paljon valikoimaa, eli jokaiseen makuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 20:28

Joka kulmallahan on maitokauppoja mistä myydään menovettä, älä huolestu,pääset kyllä varmasti käyntiin aamuisin ja iltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:13

Alkoa et löydä etsimälläkään, alkoholia löydät etsimättäkin