miten san 98 vaihdettua uudenpaan versioon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 15:56

Pitää mennä kauppaan ja ostaa vaikka VISTA ohjelmisto.
Sitten poistetaan vanha W-98 ja laitetaan uusi tilalle.
Ei ole kovin vaikeaa, mutta ammattilaiset auttavat joka kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 16:13

Käyt vain ostamassa päivityksen tai tilaat sen netistä.
Sitten ei kuin vain asentamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:06

Ennen kuin alat mitään ostamaan, tarkista että päivitys koneeseesi on mahdollinen (98 ja vistan välissä oli xp) ja että koneesi resurssit riittävät. Vista on melkoinen resurssisyöppö. Perustitetoja linkistä:

fi.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:29

98 poistetaan, kannattaa katsoa riittääkö uudelle ohjelmistolle levytila ennen kun ajetaan sisälle. Voi olla että joudut ostamaan uuden koneen, jos haluat uuden ohjelmistonkin. Onnea yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:32

Windows XP:llä pystyy hoitamaan "normaalit nykyhommat".

Vanhempaan koneeseen ? / tavallinen käyttäjä suosittelisin Windows XP hankkimista, (riippuu koneen iästä ja tehoista)
Ehkä helpointa on ostaa käytetty kone, jossa se on valmiiksi asennettuna ja toimivana, muiden normaaliohjelmien kanssa.

Laitteistovaatimukset / Prosessori
XP = Prosessori Minimi 233 MHz, Suositeltu 300 MHz tai enemmän
Vista = Prosessori Minimi 800 MHz, Suositeltu 1.0 GHz

katso myös: fi.wikipedia.org/wiki/Windows_XP

Elinkaari
Windows XP -käyttöjärjestelmän yleinen tuotetuki loppuu kaksi vuotta Windows Vistan julkaisun (ilmeisesti 30. tammikuuta 2007) jälkeen ja jatkettu tuotetuki seitsemän vuotta Windows Vistan julkaisun jälkeen.
Microsoft on lopettanut tukensa niille Windows XP -käyttöjärjestelmille, joihin on asennettu vain Service Pack 1/1a tai ei päivityksiä lainkaan.

katso: hintaseuranta.fi
hintaseuranta.fi/haku.aspx?H...ndows%20XP
Microsoft Windows XP
Home Edition päivitys, suomenkielinen 131 € - 131 €
Home Edition, suomenkielinen 260 € - 268 €
Professional päivitys, suomenkielinen 268 € - 268 €
Professional, suomenkielinen 142 € - 345 €

Lähteet:
hintaseuranta.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:31

Ostamalla uuden käyttöjärjestelmän, mutta uskon että myös koko kone pitää uusia, ei riita rahkeet koneessa pyörittää uusia systeemejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:30

Sillen hauskaa tai harmillista tämä hintapolitiikka on, ettei niin kauheasti tarvitse panna lisää rahaa ja saa uuden koneen vistoinenn päivineen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:59

Mene kauppaan osta uusi kone tänäpäivänä koneet aika halpoja.Tehot moninkertaset .