Mitä sanomista muilla, kun tiedän tietäväni enemmän kuin muut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 12:01

Todista se julkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 12:02

Vastaan, vaikka tiedätkin vastaukseni ehkä jo etukäteen. Eli, onnea tietäjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 12:03

Ei kai niillä ole mitään sanomista, ajattelevat vaan, että näsäviisas yksilö olet! : (
Harvoin sitä tulee mitään negatiivista sanottua, ajateltua vain ja jos sitä jatkuvasti jotain negatiivista sanois sais koko loppuelämänsä olla yksin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 12:17

Ei mitään jos tiedät joutavan päivän vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 12:23

Uskotaan... menkäähän ulos kun on hieno aurinkoinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 12:34

Eikös vanha sanonta ole, että muut on laitumella (lehmät - ammuu, ammuu), eli tietotasosi on sen mukaan ihan "normaali" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 12:35

Sehän on hyvä, että tiedät. Ei oppi ojaan kaada niinkuin sanotaan, mutta ylpeys käy lankeemuksen edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 12:44

Ei ylpeyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 13:20

Niin kauan kuin kirjoittelet anonyyminä muiden anonyymien joukossa kukaan ei tunnista sinun oikeaa vastaustasi. Ota nimimerkki niin sitten heti tiedämme koska se paras vastaus on tullut.

(Ethän pane pahaksesi vaikken väitettäsi usko. Diagnoosi : maanishysteerinen pätemishäiriö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 13:26

Nyt taas yksi "ANONYYMI" leuhkii tiedoillaan, mutta ei uskalla tulla esiin piilostaan, kyllä nyt on aika ylläpidon muuttaa systeemia!!!!!!!!!!!!!!
Sanovat ,että näsäviisaat kuolee perse pystyssä!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 14:11

Kannattaa mennä ulos tuulettumaan jos alkaa pitämään itseään liian viisaana......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 14:20

Minusta täällä napsussa on useita sinunlaisiasi myös nimimerkillisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 14:33

Oma kehu haisee, itserakas, itsekäs, luulee jotakin mitä ei ole.. Siin mulla sulle sanottavat..

Lähteet:
Sorgen vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 14:35

onnee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 15:17

Itserakkautta kun olevinaa niin viisas......Ei anna muille mitään arvoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 15:30

Jos sinulla on liikaa viisautta niin anna minulle. Etten jakaisi hölynpölyä tällä foorumilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 16:34

Se on hieno juttu, mikäli tiedät niin paljon. Tiedon tosin sanotaan lisäävän tuskaa, mutta toivon ,ettei se pidä kohdallasi paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 17:05

ei tässä mitään sanomista, mutta ois kiva tietää jopa aihe missä olet lyömätön....vai oletko joka asiassa paras...onnea olen kade..itsestäni kun noin en voi sanoa, likimainkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:16

on sulla surkeasti asiat, ethän sinä sitten voi keltään kysyä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:18

Olis ihana tunne itselläsi varmaan,.Minulta kaverit kaikkoais ja en oisi ainakaan onnellinen jos noin itsevarma olisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:53

ole onnellinen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:51

Paljonkin, jos viitsivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:59

nii siis luulet tietäväsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 20:50

Nooo, aloitetaan esim. siitä, että et laittanut kysymyksesi perään kysymysmerkkiä, sekin sun olisi pitänyt tietää... hmmm.... hoh...hoijjaa....
kun tiedät tietäväsi enemmän kuin muut...mitäs siihen sit tosiaan muil mittää sanomist, kun taso on tiedossa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:29

Hohhoijjaa kuten jonin jo sanoikin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:38

Oletko elänyt tuossa uskossa jo pitkäänkin? No älä sure, jonain päivänä vielä viisastut ja huomaat millaista soppaa olet jauhanut ja siitä se oppinen alkaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:44

Huomauttaisin tuosta nimimerkkeihin/henkilöihin menevästä arvostelusta joka ei ole lainkaan asiallista. Arvaa oma tilasi, anna arvo toisellekin!
Tämä ei ollut vastaus aloittajalle... aloitus oli (myös tämä) tarkoitettu provoksi.
Hyvä kun tietää, siihenhän kaikki pyrkivät tavalla tai toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:41

Olen sinua parempi ja tietäväisempi.