Oletko Lauri Tähkän ja Elonkerjääjien ystävä.Mikä on sinun suosikki kappale?Mie tykkään erityisesti Pauhaavasta sydämmestä.

Pidän myös niistä kappaleista mitkä he laulaavat pohjan maan murteella.

Avainsanat: lauri tähkä elonkerjääjät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 10:30

Tykkään heistä kovasti...Pauhaava sydän minunkin lemppari ja sit se on kiva missä lauletaan, "ei enää elätä isäni pitkät pellot, ei enää elätä äitini notkuva pöytä"....
siis tykkään kaikista heidän kappaleistaan!!

Kysyjän kommentti

Paras vastaus.Minä näin Lauri Tähkän ja Elonkerjääjät televisiosta ja pidin heidän kappaleistaan,etenkin niistä missä laulavat pohjanmaan murteella.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 10:06

hetkeksi en sulle rupia tuli näin pikasesti mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:08

Preussinpunainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:08

Huonompiakin yhtyeitä on monta. Ei näiden musiikki tosin yllä minun suosikkilistalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:35

On hyvä. Ruisrockissa, Tammerfestissä ja muutamalla muullakin paikalla on tullut nähtyä oikein livenä. Kyllä minustakin tuo "räyhäävä sydän" on paras kappale, tosin on paljon muitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:55

Lauri tähkä nyt ei mun 1 suosikkeihin kuulu mut en vaihda kanavaa kun sen laulu soi, pauhaava sydän on ok : ) se varmaan on kuulunut monesti radiosta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 11:11

Tykkään. Isäni pitkät pellot, pauhaava sydän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 11:17

En tykkää kauhiasti Lauri Tähkästä, enkä tunne koko kappaletta. Siinä sen huomaa, miten vähän radio on auki minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 11:20

Lauri Tähkä kumppaneineen ei kuulu suosikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 11:52

Lauri tähkä & Elonkerjuu ei ole suosikkini, liian pal saman tyylisiä niitten kipaleet. Kyllä sitä nyt kuuntelee, ennen kun selkäänsä ottaa ;) . . . Hetkeksi en sulle rupia vai mikä se nyt on, on ihan jees biisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 12:29

En kuuntele enkä tykkää,jotenkin jauhamiselta tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 13:10

en nyt mikään fani ole.. saattaahan sitä kuunnella jos stereoista kuuluu mutta tuskinpa levyä ostaisin. pauhaava sydän on nyt ainut mikä tulee mieleen :>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 14:04

Lauri Tähkä ja Elonkerjääjät ei nyt ole minun suokkilistani kärjessä, itse asiassa tunnen aika huonosti, mutta nyt asemaakaan rupea vaihtamaan vaikka heidänkin musaansa tulisi.
_____

Yritin tuossa ymmärtää Gristallin vastausta, ei tullut tolkkua, kertoisko joku mitä siinä haluttiin sanoa (Preussinpunainen)

"Preussinpunaista äänestettiin Vuoden iskelmäksi
Yölintu-yhtyeen hitti Preussinpunaista äänestettiin ylivoimaisesti vuoden iskelmäksi"
---
"Saksalainen kemisti ja värien valmistaja Heinrich Diesbach yritti 1700-luvun alussa saada aikaan tietyn punaisen värisävyn. Kokeen tuloksena syntyi kuitenkin sininen väri, preussin- eli berliininsininen, ensimmäinen synteettisesti valmistettu väriaine, sävyltään tumman yön sininen. Väri sai nimensä siitä, että Diesbach asui Berliinissä, joka oli tuolloisen Preussin pääkaupunki. Lähteet eivät kerro, onnistuiko Diesbach haluamansa punaisen värisävyn kehittämisessä, mutta joka tapauksessa tietty punertavanruskea värisävy on nimetty berliinin- eli preussinpunaiseksi."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 14:28

Tähkää pitää kuunnella livenä eikä mistää radiosta! Loistava live-esiintyjä!
Ja parhaita biisejä on: komia on aina komia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 14:39

oon käyny keikalla, mutten levyjä omista. :) kiva ovat olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 16:11

Lauri tähkä on ihan kuunneltavaa ja leppoisaa, itsellä on jäänyt mieleen tehtaankatu ja istu tyttöni polvelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:28

Ihan mukavaa kuunnteltavaa musaa välillä! mun mielestä myös pauhaava sydän paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 19:00

pauhaava sydän on jo loppuun palanuta ja pyörinyt.. uudempaa kuuntelen. Tuota komiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:00

MAAILMAN HUONOIN BÄNDI!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:32

Enpä muista kuulleeni kyseistä kipaletta. En siis voi sanoa mitään siitä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:25

pauhaava syrän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 11:46

hetkeksi en sulle rupia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 19:06

Tyttö rukka ja Hurpales