Miksei pysty äänestään parasta vastausta?

Kertokaas viisaammat että mitä tää tämmönen nyt on.. Tulee sähköpostiin viestiä että äänestä paras vastaus, kumminkin kun avaan sivun niin siinä on vaan vaihtoehtona että ilmoita asiattomasta jne... kaksi päivää kumminkin aikaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 23:42

Mulla kävi samoin,mutta hetken kuluttua,kun katsoin uudelleen niin pystyin äänestämään. Kokeile uudelleen. Onnea matkaan !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 07:59

Minulle tuli teksti sivulla virhe,jonkin ajan päästä katsoin uudelleen ja sit onnistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 08:12

Voit äänestää myös tätä reittiä: oma napsu - vastaukset -(sulkeutuvat vastauksesi, joissa myös montako tuntia on vielä aikaa sinun äänestää sitä mielestäsi parasta vastausta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 09:25

Taitaa olla vain häiriötila ylläpidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:07

Välillä pätkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:20

Mulla on toiminut moitteettomasti, mut voisko siellä olla pieniä häiriöitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 10:57

Yritä uudestaan, jossain vaiheessa onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 12:13

Mulla kanssa jumii täysin joskus nää sivut, niissä on joskus avauksen aikana virhe, jota kone ei aina edes ilmoita. Kun aukaisen uudestaan, sitten yleensä toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 12:41

Kyllä se siitä ajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 17:24

noin kävi minullekkin , että laittoi virhe ja sitten kun yritin uudestaan niin meni hyvin, mutta on niin käynyt, että olinkin jo valinnut parhaan , eikä sitä hyväksynyt..sanoi kyllä että olit jo valkannut parhaan..tämä kävi , kun en muistanut valkanneeni parasta ja kun se oli s.postista jonka kautta yritin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:27

Minulla on toiminut aina. Täytyy nyt varmaan koputtaa puuta, kun näin kehunm ,utta totta se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 20:46

Voit ilmoittaa virheestä sivustolla (www.napsu.fi/Includefiles/Ge...ymys/8629) Tai lähettää palautetta www.napsu.fi/Includefiles/Ge...symys/8629

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:06

Hyvä tietää, että toisillakin napsu pätkii. Minä joudun sulkemaan koneen välillä ja aukaistuani sen uudelleen napsu toimii taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 12:01

Aina on toiminut mulla hotmail tässä napsussa likki toimii jokakerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:12

Taitaa olla häiriö, samaa olen joskus miettinyt, miksi eräät tekstit menevät päällekkäin eli kahden kirjoittajan vastaukset menevät osin päällekkäin eikä kummastakaan saa oikein selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:24

No vähän lisää kokemuksia, IE:n kanssa Napsu 'pätkii' melko usein , Firefoxin kanssa ei kertaakaan tähän mennessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 10:26

Kirjautumisen se vaatii, siitä se on kiinni