Mitä elokuvia JIM MORRISON on ohjannut

Avainsanat: jim morrison elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 09:52

-James Douglas ”Jim” Morrison (8. joulukuuta 1943 Melbourne Florida, Yhdysvallat – 3. heinäkuuta 1971 Pariisi, Ranska) oli yhdysvaltalainen rocklaulaja ja runoilija sekä myös elokuvaohjaaja.-

Wiki mainitsee hänet myös elokuvaohjaajana, mutta en löytänyt ainakaan helposti yhtään hänen ohjaamaansa elokuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 00:22

tuskinpa mitään, pari elokuvaa kyllä kertoo hänestä:

# Oliver Stonen elokuva The Doors (1991) kertoi yhtyeen ja Jim Morrisonin tarinan. Morrisonia esitti Val Kilmer.
# suomalainen Lenka Hellstedt ohjasi vuonna 2001 elokuvan Minä ja Morrison.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 01:08

Eipä tainnut Jim ohjata yhtään elokuvaa, rokkas muuten vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 09:33

Ainakaan tämä tunnettu persoona ei ole ohjaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 10:07

Tietääkseni ei yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 11:30

Käsittääkseni tämä itsetuhoinen doors kaveri oli kyllä jonkinlainen elokuvaohjaaja mutta suuren yleisön tietoon tuskin tuli yhtään mitään. Toisaalta onko kyse edes samasta tyypistä? Vaikuttaa melko yleiseltä amerikkalaiselta nimeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 13:52

Mun tietojeni mukaan tämä kyseinen henkilö ei ole ohjannut yhtään elokuvaa : )
musiikkimiehiä hän paremminkin on ollut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 11:50

en tiiä onks hän tehny elokuvii mut hänestä on