missä valtiossa ranska on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 16:31

Eikä Ranska edes ole minkään maan keskellä niin kuin vaikka Monaco, jota ympäröi Ranska...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 16:14

Ranska on jo valtio. Euroopassa. Ymmärränkö kysymyksesi oikein?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:26

Edellä lennu jo kertoikin Ranskan olevan valtio Euroopassa. Mikäli tarkoitat jotakin muuta, laita vaikkapa lisäys kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:44

Taidat olla vielä aika nuori ja siksi maantiede on vielä vähän hakusessaa. Sitten kun sinä olet iso saattaa tosiaan olla, että Ranska on Euroopan unionin maassa, mutta vielä nyt Ranska on itsenäinen valtio ,joskin EU:n jäsen maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 17:01

Olet vasta niin nuori, että sulla ei ole vielä maantietoa koulussa. Mutta Ranska on ihan itsenäinen valtio Euroopassa, niin kuin Suomi. Opit kyllä aikanaan tuntemaan ja tietämään kaikki valtiot nimeltään ja sijainniltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 17:02

Ranska on maa ja itsenäinen valtio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 17:04

Ranska on Ranskan valtiossa... Ranska itessään valtio ei ole missään muussa valtiossa...

Lähteet:
???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 17:35

Ta karttakirja käteen ja katso sieltä mut jos sulla ei ole karttakirjaa niin googlemapista saa kans tietoa. Ranska on jo valtio : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 17:47

jos mieleesi juolahtaa selvitellä muita Euroopan valtioita niin vilkaiseppa allaolevasta linkistä:

fi.wikipedia.org/wiki/Eurooppa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:21

Hyvä kysysmys. Mutta vastausta en löydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:48

Muut jo selvittivät yllä tyhjentävästi Ranskan valtion olemassaolon.
Jos tarkoitit kysyä, missä valtiossa ranska on virallinen kieli, niin vastaus on:
ainakin Ranskassa, Monacossa, Luxemburgissa, Belgiassa ja Sveitsissä sekä osassa Kanadaa. Lisäksi ranska on monien Afrikan valtioiden pääkieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:51

Ranska on itsenäinen valtio Euroopassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 20:46

Ranska on valtio euroopassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 21:45

tämä voipi olla kompakin.. onko jossain pikkukylä ransa? niinkuin täälläpäin on egyoti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 11:24

Ranska on valtio Euroopassa mutta jos tarkoitit muuta niin voisitko selventää kysymystä, kiitos?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:20

1800 luvun alkupuolella Sälinkäällä toimi lasitehdas (Sellinge Glasfabrik) jonka työväen asunnot oli nimetty mm. Pariisi, Berliinni, Brasilia, Ranska jne.
Eli siihen aikaan ranska oli Suomen Suurruhtinaskunnassa, mutta ne talot ovat palaneet jo lähes sata vuotta sitten ...