miksei kukaan vastaa????????? haluaisin tietää vastauksen nopeaa olisi vähän kiire....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 15:39

tais kiireessä kysymys unohtua:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 15:37

mihin pitää vastata..siis kysymys kiitos?

Lisätty: 14.02.2009 - 15:47

nyt kyl saa nauraa kippuras, kun pikkutarkka komentoi noit kysymyksiä ja vastauksia..niin otakaa täskäkin sitten selvää...hehheeee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 15:41

mä vastasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 15:43

????????????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 15:52

Jospa siellä nyt hieman rauhotutaan, aivan rauhallisesti, vedetään henkeä sisään ja ulos, nooooiiiin... hyvä.... sitten katsot tätä kysymystäsi uudelleen, ja kas huomaat, ettei siinä olekaan mitään kysymystä mihin voisi kukaan vastata, vaikka on kiire pitää olla tarkkana.
Nonniii, nyt voit sit kiiruusti lisätä siihen lisätietoja kohtaan vaikka sen varsinaisen kysymyksesi, niin avot, myö kaikki kilvan heti vastaillaan, kun tiedetään et sulla on niiin kiire... ja taas voit hengittäää... noiinn, eihä se ollutkaan niin vaikeeta... heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:08

Täh, mitä, häh... olenko oikeassa kysymyksessä??
Oletko ihan tällä planeetalla oleva yksilö? Noo, siinähän sinulle tuli kysymyksiä joihin voit vastata aivan omaa vauhtiasi : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:41

Oliko kysymyksesi tuo alla oleva "osaako eläimet puhua"
Onhan siinä jo vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 20:06

Jospa seuraavan kerran varaisit aikaa noin vuorokauden niin saat kunnon vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 01:07

olenko tyhmä vai miksen tiedä mitä voisin vastata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:49

Jep, jep!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:24

hätä ja hoppu, hauskan loppu