kertoisko joku nico rosbergistä. kiitos.

ja miks jotku vihaa sitä? oon kuullu haukkkumisia

Avainsanat: nico rosberg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 13:25

Nuorena Nico harrasti cartingia. Moottoriurheilu on ollut perheen kautta läsnä hänen elämässään nuoresta alkaen. Avoin, kielitaitoinen, reipas nuorimies, jolla on silmää myös naiskauneudelle. Nico pidettiin pitkään ns. julkisuuden ulkopuolella, joskin häntä on vaikea olla huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 12:53

En tunne häntä henkilökohtaisesti ja siksi en voi paljon mitään hänestä lisää kertoa tuohon julkisuuskuvaan.
Hänelläkin saattaa olla elämänsä aikana tullut erimielisyyksiä jonkun kanssa,jos häntä joku vihaa, mikä muukaan syy siihen voisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 12:59

olen kansa sitä mieltä, että kaiki ei voi tykätä kaikista ei edes Nikosta..itselläni ei häntä vastaan ole mitään ..ja odotankin innolla, miten hänen ajot F 1 alkaa sujumaan, nuorikin vielä, että edessä vaikka mitä..
en nyt kerro hänestä mitään ihmeellistä, koska uskpon että tiedäthänestä jo kaiken...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 13:09

Julkkiskuvan minäkin tiedän, vilpertin näköinen poika : ) en tunne häntä henkilökohtaisesti ja vaik tuntisin en sitä täällä hehkuttais...
Jokaisella varmaan elämässä on mennyt hiihtovälineet jonkun kans ristiin ja siitä on sit kehittynyt erlaisia soppia ellei ihan soppatykkejä : ) ei kaikki voi kaikista tykätä mut kaikkia olisi hyvä oppia sietämään : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 13:27

Nico on varmaan ihan kiva, mutta on paljon kateellisia, jotka haukkuvat häntä, kun eivät itse pysty samaan mihin Nico. Ehkä myös siksi haukkuvat kun Nico ajaa Saksan lipun alla, ja kuitenkin selostajat hehkuttaa suomalaisuutta. Julkkiksena ei varmaankaan aina ole kiva olla. Katsoppas onko Nicolla omia kotisivuja. Sieltä saisit lisätietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 14:20

Ei ole vielä yltänyt isänsä saavutuksiin (maailmanmestari), mutta lupaava pienikokoinen mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 14:43

onko hänellä sitten kenties naisystävää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 21:51

En tunne, sano ketola jeesusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:41

En tunne henkilökohtaisesti mutta vaikuttaa mukavalta nuorelta mieheltä. varmaan häntäkin haukutaan syyttä suotta koska kateus on sellaista... jos itse kykene niin mollataan kyvykkäämpää.