Hyvää huomenta ja Ystävänpäivää napsulaisille,mitkä olikaan ne säätilat misä olettekin,meillä -10 täällä etelä karjalassa.

Avainsanat: ystävyys ja säätila.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 10:13

Huomenia vain ja vielä kaikille Oikein Hyvää Ystävänpäivää, sillä ystäviähän me ollaan toisillemme täällä!
Lämpötila näkyy olevan täällä+ 17 juuri varjossa!

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.Ps teillä ihanan lämmintä,niin meilläkin kohta,toivomme sitä ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 08:50

Huomenta ja Hvää Ystävänpäivää. Täällä Tampereella on pakkasta -4,5 astetta ja pilvipoutainen sää.Ulkoilemaan tästä ollaan lähdössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:52

Huomenta ystäväni kissaäiti. Pohjois-Savossa oli aamulla -8.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:53

huomenia sinnekkin ja ystispäivää...täällä on -5 astetta klo 8.55

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:55

Turuus - 6.7 näyttää olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 09:20

Buenos días y feliz día de San Valentín. Sää on -11 ja lunta sataa hiljalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 09:53

Pilvinen ilma, ei sada lunta ja -10 pakkasta : )
Hyvää ystävänpäivää : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:05

Счастливый День святого Валентина
Täällä Länsi-Siperiassa (lue Sipoossa) - 7 C , pilvistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:22

meiillä toisen kerroksen miarissa -5. Ystäväni tuttavani rati riti rallaa, sinun kanssas napsutuksin rati riti rallaa, hyvää ystävänpäivää kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:25

Tilanne täällä; Hentoa lumisadetta ja -10.4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 10:25

Hyvää Ystävänpäivää ja aamupäivää. Pakkasen puolella olemme 8 pykälää, pilvistä, tuuletonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:29

Hyvää ystävänpäivää kaikille ja meillä on nyt Raahessa -7,5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:41

Ystävänpäivää kaikille. Hyvää sellasta. Savossa -10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 13:25

Noin kymmenen pakkasta ja lunta tipahtelee hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 14:22

Taalla Andalusiassa Nerjassa on helletta, auinko paistaa pivettomalta. Hyvaa Ystavanpaivaa itse kaikille kullekkin! 20+ C varjossa, mutta kukapas sinne kaskee menna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 14:36

Hyvää ystävänpäivää,Etelä-Pohjanmaalla vain pikku pakkasta meillä -2 ja aamusta paistoi aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:13

Kiitos samoin ja koko joukolle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:05

Huomenet taisi mennä jo aikoja sitten, mutta Hyvää Ystävänpäivä ehtoota sitten minun puolestani koko porukalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 20:44

Kiitos toivotuksestasi ja hyvää ystävänpäivää (iltaa) myös sinulle! Täällä näin iltasella -6 astetta, ja toivon, että huomenna ei ois liukasta, jotta voisi äitillenikin mennä toivottamaan myöhästynyttä ystävänpäivää...
Tässä samalla:
KOKO NAPSUVÄELLE NÄIN MYÖS SYDÄMEN MUOTOIST YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TOIVOTTELEN

Lähteet:
tuolt se jostain tupsahti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 22:17

Mukavaa ja ihanaa ystävänpäivää myös kaikille napsuilijoille. Täällä näin nukkumaanmeno aikaan on 7.4 astetta miinuksella mittari.