Hei napsun viisas tietsikkaväki. Miten linkitän napsuun? Siis kuinka linkki liitetään?? Kiitos jo etukäteen avusta.

Lisätty: 14.02.2009 - 09:16

Tarkoitin, että jos haluan lisätä kysymykseeni tai vastaukseeni jonkun linkin toiselle sivulle, kuinka se linkki liitetään?

Lisätty: 14.02.2009 - 11:02

Hei ja kiitos neuvoista. Taisin saada teiltä just parhaan ystävänpäivälahjan..tarkistakaa joku, please mun kysymyksestä Fiskarsin näyttely...että toimiiko se liittämäni linkki??? Helppoahan se olikin, en vain ollut aikaisemmin edes yrittänyt. Siis jos se meni nyt oikein....no nyt se linkki hävisi jonnekin...vaatii kertauskurssin näköjään heti.

Avainsanat: lisää linkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 09:52

Opin sen linkin lisäämisen täällä : )) Kopioi / liitä systeemillä : ) Kyllä napsu on viisas : )
ja sitä voi käyttää jos vaik mesessä juttelee toisen kanssa niin sit voi vaikka iltalehden sivuilta kopioda jonkun uutisen ja liittää sit keskusteluun : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 08:53

Miekään en osaa sitä tehdä,olen tullut siihen tulokseen,et jonkuin joka osaa pitää miulle se opettaa kädestäpitäen.

Lisätty: 14.02.2009 - 08:55

Tää nyt ei auttanut kyl siuta yhtään,mut olen hengessä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 09:14

Tuota, Nyt en ymmärrä kysymystä. Linkität napsun mihin? Kotisivuillesiko? Jos haluat linkittää jonkin sivun , niin sinulla tulee olla paikka mihin linkkiä olet laittamassa?
Jos haluat pästä napsuun vaikkapa ilman ositteen kirjoittamista nettisi aloitussivulta, tulee sinun lisätä napsu suosikit kansioon ja avata sitten sivu suosikeista.
Linkityksellä tarkoitetaan yleensä siis toiselta nettisivulta pääsyä toiselle klikkaamalla linkki(osoite) nappia.

Lisätty: 14.02.2009 - 09:28

Ahaa. Tapoja on kaksi. Voit maalata ko. osoitteen hiiren vasemalla panikkella ja sitten oikealla painikkeella kopioit sen. Senjälkeen kirjoittaessasi vastausta painat taas hiiren oikeaa painiketta ja valitset liitä toiminnon, jolloin kopioitu osoite tulee tekstinä näkyviin.
Toinen tapa on vain kirjoittaa osoite ihan kirjoittamalla esim. näin: www.easyelement.net

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:07

Copy: halutun sivun otsikkorivi
Paste: vastaukseesi/kysymykseesi

siinä se koko monimutkaisuudessaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:30

cs.stadia.fi/~kuivanen/kotis...kitys.html

tästä linkistä löytyy yksityiskohtaiset opit linkitykseen.

itse teen näin:
haen sivun jonka haluan linkittää- painan oikeanpuoleisellahiiren painikkeella ja ruutuun aukeaa ikkuna liitä kirjanmerkkeihin-paina vasenta näppäintä siinä päällä ja hetkosen perästä tulee ikkunaan laatikko jossa lukee valmis tai peruuta - paina valmis vasemmalla, nyt linkki on kirjanmerkeissä, sieltä minä laahaan sen sitten sinne minne haluan ja se näkyy siellä sinisellä josta napsauttamalla se aukeaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:37

Hakusanalla "maalaaminen internet" pääsee pitkälle tai lukemalla täältä parin viikon takaisia juttuja kun asiaa kysyttiin useana päivänä.

Lähteet:
www.linuxkouluun.fi/index.ph...p;Itemid=9

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:52

Näinhän se menee kun on kerrottu. En ala selittämään enää, ettet mee lopullisesti sekaisin kun kaikki kertoo omin sanoin. En minäkään osannut vielä 2 vuotta sitten käyttää tietsikkaa ollenkaan, mutta nykyisin tämä onnistuu. Onnea yritykselle. Opit varmasti. Linkittäminen on helppoa ja Napsulaiset ovat antaneet hyvät ohjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 11:05

Sivu jonka haluat siirtää esim. linkkinä napsuun, maalaat sen sivun otsikon painat Ctrl ja C kirjainta, sitten palaat sinne napsun vastaa ruutuun klikkaat hiirella sitä, ja painat Ctrl ja V kirjainta. Linkki on siirtynyt siihen. Hirmu vaikea selittää näin. Näyttämällä helpompaa.