Ajattele parasta ystävääsi juuri nyt. Mihin veisit hänet tänään, jos ei olisi mitään esteitä kuten aika/raha..ym.?

Lisätty: 14.02.2009 - 07:39

Itse keräisin kassiin Hk:n sinistä lenkkiä, ruisleipää, yrttijuustoa, Fazerin sinistä, marjoja sekä sieniä. Lentäisin Amsterdamiin ja veisin ystävänpäivätervehdykseni halausten kera perille.

Avainsanat: yllätys matka ruoka hemmottelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2009 - 22:06

Kysymys oli ihana ja sain kyyneleet silmiini kun ajattelin mitä kaikkea sitä haluaisin antaa ystävälleni ja mihin hänet viedä, eikä ole mahdollisuuksia... Vaan ehkä joskus vielä on...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastanneille. Ystävät saisivat tosi kivoja yllätyksiä. heidin vastaus liikutti minua...joskus se ajatuskin on tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 08:05

veisin Meksikoon ja siellä oiskin jo ystäviä oottelemessa...mutta , kun ei ole tuota matkaa mulla, niin vien jonnekkin jäätelölle, paikkaa en ole pättänyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:25

Vien hänet tänään Turun kauppatorille"Jokainen ihminen on laulun arvoinen"-hyväntekeväisyys kampanjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 09:30

Veisin varmaan syömään ja tanssimaan , mutta hän on Turussa ja minä täällä 600 km. päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 09:47

Veisin hänet sellaiseen paikkaan missä olisi kaunista, lämmintä, turvaisaa, rakkautta,rauhaa ja kaikkea kivaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 09:56

Aikamatkalle, parinkymmenen vuoden taakse, syyskesäiselle Saaristomerelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:07

Ilman muuta oikein hyvään ravintolaan syömään, jotain oikein hyvää ja sen jälkeen johonkin mukavaan paikkaan pyörähtelemään sekä nauttimaan musasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:08

Minä rämpisin ystäväni kanssa lumessa. Laskettaisiin pyllymäkeä ja me naurettaisiin ja hassuteltaisiin. Luultavasti laskettaisiin pahki rinteen ainoaan mäntyyn taas.

Väsyneinä tultaisiin juomaan lämmintä kaakaota.

Tällainen ihana muisto edesmenneestä ystävättärestäni. Me mummot irroittelimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:31

uimahalliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 10:41

lintsille lintsi on auuki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:47

Vuosien taakse tapaamaan ihmistä jota ei enää ole täällä, maan päällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:02

Aikamatkaaminen viehättää, haluaisin hänen muistavan ja eläisimme uudestaan kaikki ne mahtavat hetket joita olemme kokeneet.

Muuten voisimme lähteä savannille retkelle lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 13:28

Yhteistä aikaa hyvän ruuan ja mukavan pelailun merkeissä haluaisin ystävälleni antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 14:26

lenkille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:29

Johonkin paikkaan,johon kumpikin on jo pitkään halunnut ja jossa on paljon hyviä yhteisiä muistoja,mutta nyt kyllä on kummanki unelma-kohde ollut pitkään Miami :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 17:53

Disney Worldiin Floridaan! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:08

King's Arms Edinburgh, takkatulen ääreen turisemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 09:13

kyllä otettais pika suihkari ja jonnekin kauas lämpimään ja aurinkoiseen paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:41

Luontoretkelle ja eväät mukaan!