Mikä avuksi kun on paha palleatyrä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 01:21

Pitäisiköhän sinun pyytää lähetettä leikkaukseen tai sitten menet yksityiselle kirurgille. Tahtoo vain maksaa mansikoita tuo yksityinen puoli. Nivustyrän leikuuttaminen maksoi meille 1500 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2009 - 08:03

Enpä ole mikään alan asiantuntija, muuta kuin omien kokemusten kautta, mutta silloin kun minulla vaiva oli, ymmärsin ettei ole muuta keinoa kuin leikkaushoito, silloin kun tyrä on päässyt kehittymään pahaksi ja jatkuvaksi vaivaksi. Lääkärin kanssahan tästä on parasta keskustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:23

minulta leikkattiin isot haavatyrät ja laitetiin verkkoakin, joten leikkaukseen mars...ei ne parane iteksii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:28

Tyrävyö ja lääkäri arvioi leikkaustarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 09:35

Tyrään ei juurikaan muuta pysyvää apua ole kuin leikkaus.
Tyrässähän on siis kysymys repeämästä, jonka seurauksena repeämästä työntyy läpi esim, rasvakudosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 09:42

Mene ihmeessä kuule lääkäriin ja sit leikkaukseen,hoitamattomalla tyrällä on vaarallisia seurauksia jos sitä ei hoideta.
Siellä hoitohenkilökunta hoitaa sut terveeks : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 10:45

Lääkäriin vaan, ja hän arvioi tilanteen, mitä tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:06

Rohkeasti lääkäriin. Elämänlaatu paranee kun saat itsesi kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 14:25

leikkaus... joskus sitä ei voi leikata niin tukivyö ja elämää tyran kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 19:15

Kokemuksiahan tässä vaan voi jakaa, ei mitään asiantuintija neuvoja. Vaiva on tosi tukala, leikkauksella korjaantuu kertaheitolla, elämäni ensimmäinen (ja toistaiseksi ainoa) leikkaus se oli minullekkin, toistakymmentä vuotta sitten, eikä sen jälkeen enää ole ollut mitään vaivaa asiata. Jos lääkärisi on samaa mieltä, niin hoidata ensitilassa kuntoon.