miten tehdään kotitekoinen savupommi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 21:53

Pieraiset limsapulloon ja annat sen jollekin toiselle pöhkölle.

Lisätty: 14.02.2009 - 11:23

Olet ilmeisesti Jokerien kannattaja? Heillä tuntuu olevan kivaa kun saa sytytellä savupommeja kesken ottelun. Kuopiossa jouduttiin juuri ottelu keskeytämään lähes puoleksi tunniksi kun joku järjen jättiläinen teki niin. Kun yhdellä on tyhjä pää niin siitä kärsii koko porukka - Kuopio palkitsi tuon teon niin että kenelläkään Jokeri fanilla ei ole enää asiaa kuopion jäähalliin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 21:51

Ei mitenkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 21:54

Kuuleppa sankari/sankaritar, unohda pommit ja muut vehkeet ja keskity elämään ja tulevaisuuteen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:27

Jätä noi savupommi harrastukset poliisille, savupommin teko on yhtä fiksua kuin se rikkivedyn valmistaminen jota kyselit aikaisemmin, lähde lenkille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:52

Voi hyva lapsi, ala edes yrita, veljenpoikani menetti kapalastan onneksi vain osan ja koko suku mielenrauhan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 23:07

tais jo tulla selväksi ettei neuvoja heru, äläkä viitsi itsekkään keksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 23:14

Älä ny hyvä ihminen edes leikilläs tollasta kysy. Huono idea.Kuolleena syntynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 02:59

NO MIE TEHIN (Tosin en tarkoituksella) sellaisen savup.. kun pistin mummon leipoman sämpylän mikroon 5 minuutiksi ja kyllä meillä sen jälkeen sitä savua riittikin (Mikro on nykyään pihalla ja taloa piti tuulettaa 2 vrk,sitten se hajukin lähti) kaveri tuumasi että sie nuo pommihommat sitten osaat,,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:33

Älä tee yhtään mitään savupommeja tai muutakaan vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 10:15

tuhoa koko ajatus, älä itseäsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:16

Minä en kyllä keksisi mitään järkevää käyttöä savupommille, ainut käyttö olisi, jos tarvitsisi häätää jotain jostain. Joten päättelen ettet sinäkään tarvitse savupommia välttämättä.

Lisätty: 14.02.2009 - 11:19

Kotitekoinen "pommi".

Syö 2 litraa hernekeittoa, parempi vielä että herneet ovat puolittain kovia. Odottele joku tunti niin pommit alkavat paukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 22:23

Ensin otat se pommin tietty (povi-. tms. ) ja paljon savua (esim. savusaunasta), ja siin siul on savupommi, vaan en kyl ymmärrä mihin tätä koktailii sit tarvittet, no, meen nukkuun nyt, niin ehkäpä se selviää ja savu hälvenee....? ja aamulla pomminvarmasti tiedän vastauksen tähän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 08:35

Älä nyt sentään ala pommeja itse värkkäämään.Pommeja ei tarvita yhtään mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 12:47

kyllänapsutiätääpaljonteesavupommeja ainakunehdittehdäniitä

Lähteet:
soodapommi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 18:28

sokeria ja salpietaria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 13:34

no savupommia voi käyttää esimerkiks softauksee pöhköt jos tiiätte mitä sovtaus on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 19:20

Niinpä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Heh
Vastattu: 12.01.2010 - 23:48

Silvo pingispallo pieniksi palasiksi, laita tupakkatopan folioon, polta sytkärillä niin pitkään, että se jää kitumaan, siitä tulee paljon savua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 22:06

toi toimii 75% mahdollisuudella jos foliota liian vähän tulee tulipommi