Onko mitään sellasita sanakirjaa, mihin voi syöttää kokonaisen lauseen. ja sitten se suomentaisi sen koko lauseen? Tärkeää! pliis

Siis onko mitään sanakirjaa, joka on ikäänkuin lausekirja?? Etä jos siihen laittaisi vaikkapa että
"Hyvää ysä'vänpäivä!" Ja sitten se laittaisi sen eri kielillä..?

Avainsanat: sana. lause kirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 18:22

sulkis jo tuossa muutama kysymys sitten sen kertoikin, tässä uudestaan:

translate.google.com/

(nämä käännökset kyllä saattavat olla aika kapulaisia, mutta voivat antaa hyvän vinkin pulmatilanteessa esimerkiksi : these translations yes may be time to kapulaisia, but can give good tips dilemma situation)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 18:21

On sellaisia jopa googlessa voit kääntää lauseita ja netissä niitä on vaikka kuinka paljon.
Ne käännökset eivät ole kyllä läheskään aina järjellisen tuntuisia, mutta kääntäjiä tosiaan on.
Suosittelen kuitenkin opettelemaan ainakin muutamat yleisimmät kielet ihan itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:29

Kävin itse heti tuolla sivustolla ja olin erittäin tyytyväinen siihen, kirjoitin virkkeen ja naps niin se kääntyi heti suomesta>enkuksi : ) kieliä siellä on monta ja voi valita : )
Kiitos Sulkis siitä sivustosta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:41

"Lauseenkääntäjä" on hieno laite kunhan muistaa suhtautua varauksella sen tuottamaan käännökseen, aivan kuten Tuntematon jo edellä kertoikin.
Hassunkurisia käännöksiä syntyy useimmiten silloin kun käännös on vieraasta kielestä suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:57

Joo, minunkin puolestani kiitos sulkikselle, sivusto oli hyvä löytö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 20:59

hyvä kysymys, olin itse miettinyt samaa. kiitos valperille todella tarpeellisesta linkistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:41

Mulla on esim.Suomi-Englanti-Suomi muistitikku,jonka laitan koneeseen.Kirjoitan suomeksi ja tikku kääntää englanniksi teksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 14:24

samaa olisin suositellut kuin tuo valperi.. olen käyttänyt usein ja välillä saa hupiakin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 17:27

google kääntäja on hyvve..xD