Tietääkö kukaan tuleeko uusia jaksoja Sydämmenasia sarjaan,tänään on viimeinen osa tältä tuotanto kaudelta.

Sarja on yksi lemppareistani ja 91vuotias äitini pitää myös tästä ohjelmasta,hänen sanassaan siinä on juonta ja komeita poliiseja.

Avainsanat: tv/ sarjat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 16:37

Meneillään meillä on 16 kausi, joka siis tänään loppuu. Nämä jaksot uusitaan elokuussa ja syksyllä saadaan sitten uusia jaksoja taas kehiin eli kausi 17, joka jo nähtiin Ruotsin tv 4:lla. Tässäkin ollaan taas ruottalaisia jälessä...

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 13:35

En tiedä, isäni 80v seuraa tätä sarjaa kanssa : ) Itsekkin ole joskus seurannut mut nyt se on vaan jäänyt, komeita poliiseja siinä kyllä onkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 14:19

En tiedä olen katsonut joka jakson ,harmi kun loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 15:33

Kahdennentoista tuotantokauden neljästoista jakso Sinistä vettä (Out of the Blue) toimi samalla myös pilottijaksona Kyläsairaala sarjalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:01

Elokuussa tulee sitten ihan uusia näkemättömiä jaksoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:52

Kyllä varmasti niin suosittuun sarjaan tulee jatkoa.