Mitä mieltä olette ns. viha sivustoista irc galleriassa,mielipide on siellä vapaa mihin suuntaan vaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 20:51

Niissä ihmiset provosoivat toisiaan, ei hyvä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 13:00

En osaa sanoa,pitäskö tämmönen irkki poistaa,mut siellä,se Jokelan koululais tappaja tietääkseni esitteli niitä ampumisiaan.Ainankin pitäisi valvontaa tehostaa siellä,irkissä.Itse en ole käynyt tässä Irc galleriassa ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 13:13

En tiedä kyseisistä sivuista mitään. En ole koskaan käynyt siellä, paitsi jos liittyy Yuo Tubeen. Siellä olen käynyt musaa kuuntelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:15

En minäkään ole käynyt kyseisellä sivustolla kun en tuosta vihasta niin perusta. Olisiko sellaista sivustoa jossa opeteltais hallitsemaan vihaa... Sehän olisi opettavaisempaa...
Onhan olemassa vihanhallinta kurssejakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:23

Tuo sanakin herättää kielteisiä tunetita. En onneksi ole niin nettiriippuvainen että tuollaisiin edes kurkkaisin. Jollain tapaa sairasta touhua.
Oikea elämä on parempaa kuin netissä joka suunnalla pyöriminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:29

Ei kait irc:ssä ole mitään viha gallerioita, jos ei ole nyt sitten tullut, kun itse olin siellä muutama vuosi sitten tilanne oli varsin rauhallinen ja leppoisa, mutta kaikki voi muuttua! Jos on niin pois vain eivät kuulu asiaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:35

Netti on avoin verkko ja sen sisältöä on täysin mahdoton valvoa, kuin hyvin saunnaisesti. Toki sieltä silti on poistettava kaikkein kauhein aines.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:43

en ole koskaan käynyt kyseisellä sivulla, mutta nyt on onneksi poliisitkin seuraamassa näitä uhoajien sivustoi, muuta kyllä sellaiset sivut missä tehdän tyhmiä ja yllytyksellisiä asioita pitäisi poistaa...tyhmyys vain lisääntyy ,kun kakrut ottaa oppia kaiken maailman hulluilta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:49

Ehkä näistä viha sivuista,voi nyt olla apua poliiseille,jos löytäisivät sitä kautta etukäteen pahasti häiriintyneet tapaukset.
Huonoa on varmasti se,että "joukossa hulluus tiivistyy",eli ruokkivat toistensa uhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:42

Tuosta sivustosta on muutaman vuoden aikana suljettu aina monta yhteisöä. Kaikki ne ovat olleet jollain lailla sairaita. Kannustetaan hakkaamaan jokainen neekeri, hajottamaan ulkolaisten omaisuutta... Sivustoa kuitenkin valvotaan ja sieltä yleensä poistetaan kaikki sairas materiaali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 20:39

En ole käynyt ko. sivustoilla enkä käy. Jo pelkkä nimi sanoo, ettei siel mitään kehittävää/hyvää voi olla, jo nimi vihan sivusto, viittaa siihen.... sitä täällä maailmassa riittää ihan terpeeksi ilman erillistä sivustoa/mahdollisia tietoja asiaan... sairasta sanon mie, vaik en asiaa tunnekaan tuon paremmin...

Lähteet:
vastaus kyl tuli ennen muitten vastausten lukemista, mutta luen ne kyllä myöhemmin ajan kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:26

vihanen, niin vihanen niiden olemassa olosta että melkein tekis mieli jotain sinne kirjoittaa, jos en olis niin vihanen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:53

poistaisin nämä sivustot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:14

En näe mitään järkeä vihan ylläpitämiseen edes sivustona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 20:21

Suurin osa niistä yhteisöistä on surkuhupaisaa teinien angstia pahaa maailmaa kohtaan. Vihataan äitiä, isää, naapurin Lissua, selluliittia, kylmiä vessannrenkaita jne. Joukkoon mahtuu toki sairaitakin joukkoja, mutta aika tasaisin väliajoin niitä laittomuuksiin ja typeryyksiin yllyttäviä sivuja suljetaan. Muistuttaisin kaikille päivittelijöille ja voivottelijoille, että sananvapaus on edelleen olemassa... Jos ei joitain sivustoja kestä on parempi olla menemättä sinne. Vanhemmat voivat myös estää lastensa pääsyn näille ei toivotuille sivustoille:)