Meneekö vastaus poistoon jos se ei ole kysyjän mieleen. Onko tapana ilmoittaa asiattomasta vastauksesta siinä tapauksessa?

Pelisäännöt? Tietysti jos kysmys tai vastaus on loukkaa jotain henkilöä, sen ymmärtää,mutta jos asia ei ole mieleen jollekin, se on eri asia.

Lisätty: 13.02.2009 - 13:45

Oli kyse omasta vastauksestani, se on poistettu vaikka ei ollut millään tapaa loukkaava eikä ilkeä, ei ehkä ollut kysyjälle mieleen.
En tiedä millaiset tavat täällä on, siksi kysyin mutta ei ylläpito näytä asiaan vastaavan mitään. Unohdan asian.
Itse en ilmoittele sopimattomasta vastauksesta, ellei sattuisi olemaan tosi törkeä tai loukkaava, eikä siihen ole ollut aihetta. Saattaa tietysti tekniikka pettää myös, mutta näin oman vastaukseni palstalla, nyt sitä ei ole. Voiko kysyjä ja mode olla sama... hmm...

Lisätty: 13.02.2009 - 13:46

Jotenkin tuntuu samalaiselta tapaukselta mikä on kissanaisen kohdalla tapahtunut.

Lisätty: 16.02.2009 - 08:13

Näyttää siis siltä että vain positiiviset vastaukset ovat sallittuja, mutta näinhän ei "keskustelu" käytännössä mene kuitenkaan. Täytyy ottaa huomioon se että vastaa niinkuin ylläpito haluaa eli käyttää kielteisen mielipiteen kohdan kohdalla annettua kaavaa.

Avainsanat: moderointi pelisäännöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 15:54

Ylläpito vastaa:

Käyttäjät voivat ilmoittaa asiattomasta vastauksesta, mutta ainoastaan ylläpito voi poistaa vastauksen. Mikäli ilmoitus on mielestämme aiheellinen, poistamme vastauksen Napsusta.

Seuraavanlaiset vastaukset ovat kysyjälle yleensä turhia, joten vältä näitä:
"Ei", "Joo", "Ehkä", "En tiedä", "En ole kuullutkaan", "Hyviä vastauksia", "En halua vastata", "Katso Googlesta"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 12:37

Viime kädessä napsun ylläpito tekee päätöksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:38

Maarit3 on oikeassa, mutta jos olet kysynyt ja joku on vastannut mielestäsi sopimattomasti, niin kandee pistää se vastaus sopimattomaksi ja odotella onko Napsu samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:38

Jos on asiaton kysymys niin joku tekee ilmoituksen ylläpitoon ja ylläpito poistaa asiattoman kysymyksen jos katsoo tarpeelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:44

En ole koskaan ilmoittanut ,että jonkun kysymys olisi sopimaton,enkä myöskään ole loukkantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 13:11

Muuta en osaa sanoa, kuin minun vastaukseni on poistettu kerran, vaikka ei ollut edes ilkeä. Ei luultavasti vaan miellyttänyt kysyjää, ja teki valituksen. Tai sitten joku muu teki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:39

Kyllähän noita on hukkunut ainakin kapallinen ja kiitos teille "ANONYYMIT" se on kun laitetaan tyhmiä kysymyksiä niin tulee samalla mitalla monasti vastattuakin. En pidä koko anonyymi vaihtoehdosta, parempi on nimimerkki ja sillä siisti!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:49

oi kisunainen, siinä ollut varmaan jokin häikkä, oisko voinut, muutta ei kaikkien vastauksien tarvitse ollakkaan mielstelyä kysymykseen ja jos siitä ottaa herneet niin ei kannata, meitä täällä pallolla on monen moisia ja kaikilla oma mielipide, onko se hyvä vai huono????niistäkin ollaan erimieltä..jos ei loukkaa ja sanoo eriävän mielipiteen, niin ei saa loukkaantuu, vaikkei olekkaan samaa mieltä...huh olipa monimutkaista taas...mut solvaukset ja loukkaukset ovat eri asiota ja niistä kannattaa tehdä ilmoitus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 13:50

Aikansa ANONYYMI ja sitten räväyttää koko potin.

Lähteet:
Jep jep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 17:59

myö ei voida ite poistaa kenenkään vastauksia.. ilimottaa vaan ylläpidolle jos jokin häiritsee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:55

Tuo napsun vastaus on selventävä, pidetäänhän tämä mielessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:04

Käsittääkseni myös Napsun ylläpito poistaa ns. asiattomat/turhat vastaukset//kysymykset, jotka eivät edes vastaa/yritä vastata kysymykseen tms., ei välttämättä ole edes tarvinnut olla jonkun napsuttelijan ilmoitus ylläpidolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:03

Vastaukset...
Samaa mieltä :)
Komppaan edellistä D:
Olipa hyviä vastauksia :<)
... kuitenkin hyväksytään?

Ja jos nuo edellä napsun puolesta luetellut vastaukset ovat turhia,
miksi ne poistetaan vain joiltain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:08

Poistosta päättää aina ylläpito ja käyttäjät voivat vain ilmoittaa asiattomuuksista , mutta käyttäjät ei voi poistaa vastauksia tai kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 01:51

Asiaton vastaus voi olla siis epäkorrekti niin se poistetaan. Kun kukaan Napsulainenhan ei nähtävästi herjaa toinen toistansa kuitenkaan. Eikös tyhmään kysymykseen voi vastata huumorilla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:55

Napsun tiimi poistaa sellaiset kysymykset tai vastaukset,jotka saattavat viitata johonkin kielteiseen.