Onko sinulla ollut tilanteita jolloin olisit halunnut vaipua maan alle jonkun toisen puolesta?

Uimahallissa kerran nainen tuli alasti altaaseen,toinen tapaus kesällä ,kukkahame oli mummulla jäänyt takaa alushousujen kaulukseen, fiksuna huomauttelin nätisti asioista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 19:19

Minä häpesin naiseuttani kuunnellessani radio-ohjelmaa "Tulta munille". Ohjelman pitäisi käsitellä tasa-arvoa. Huomasin, että paljon koulua käyneet eivät välttämättä ole sivistyneitä. Maailmassa on paljon kärsiviä naisia, joita ei auta meikäläisten nuorten naisten huuto ja mekastus ynnä rumat nimitykset eetterissä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 12:13

Yksissä häissä eräältä mummelilta putosi alushousut tanssilattialle (trikoiset vaaleanpunaiset, puntit polvipituutta). Eikä mummeli huomannut mitään. Itse olin silloin vasta parikymppinen. Nolotti äärettömästi sen mummelin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:14

Sama minulle tapahtui uimahallissa kun, pojaat opettelivat snorklaamaan, yks jannu tuli niin leuhkana miesten puolelta ja veti lasiaan naamalle ja asetteli sitä hyvin, mut valitettavasti oli unohtunut uimahousut pois..... silloin en tiennyt mihin silmäni olisin laittanut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:18

Kyllä sattui,kun olimme tupaantuliaisissa ja isäntä otti wiskiä rohkeesti ja kesken kaiken työn antaja vaimolle sanoi,että sinua mä panen puoleen hintaan, niin silloin olisi mieli tehnyt vajota maan alle! Mutta arvatkaa oliko kaverilla hauska mennä töihin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:19

Kyllä jossain määrin on hävettänyt toisen puolesta, mutta ei vajoamiseen saakka. Taannoin järjestin työpaikallani virkistystoimintaa ja ollessamme eräässä kulttuurilaitoksessa tutustumiskäynnillä, muuan nainen jotenkin innostui eräästä miehestä jonka työtä seurattiin. Oli kiperä tilanne, käynnin emäntäkään ei kyennyt huomauttamaan mitään... tilanne jatkui kunnes vetäjä sanoi sitten että eiköhän siirrytä seuraavaan pisteeseen. Ajattelin että menikö nyt koko paikan maine, itseäni nolotti mutta tuli mieleen että jokainen häpäisee vain itsensä, ei minua. eikä eikä ketään muuta.
Tässä kerrottuna ei ehkä tunnu niin kummoiselta jutulta mutta kyllä se tilanteessa olijoita kiusasi. Naisella oli hiukan "aineisiin" liittyviä ongelmia, oli varmaan nauttinut rohkaisua ennen lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:22

Työasioissa olen jonkun kerran joutunut tosi nolon tilanteeseen, kun joillakin tuo yleisinen sivistystaso pettänyt pahemman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:30

Poliitikkokersojen lausumista harva se päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:34

On niitä mummuja nähty ,taka hame ylhäällä monet kerrat ,ja vaikkamitä mutta maan alle en mene kunnes joku porukka kanttaa ,pääedellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:13

Häpeän aina yhden nais artistin käytöstä,jos hänen kanssaan on jokin mies lavalla,hänellä on tapana lääppiä näitä miehiä.On kyllä sattunut itselleni ihan omia mokia,et oisin halunnut vajota maanalle,niin kamalasti on hävettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 14:10

itselläni ja ihan päivittäin, mutta kyllä joskus on tullut tilanteita , että kääntyy toiseen suuntaan,eikä ole kaveria tuntevinaan kaan...kerran oli niin noloa, että en kehdannut ulos ovesta mennä, kun asuimme 4 krs, eikä hissiä, niin olin yksiä häitäjärkkäämässä ja sitten yöllä, kun häät olivat loppu,( tutun häät)..niin isäntä oli ehkä ottanut 2 samppanjaa ..hilpeällä tuulella kun oli, niin hän kantoi tavaroita sylisän sisään ja just kun oltiin ylimässä kerroksesa rapusten yläpäässä, niin eikös hän horjahtanut niin että metalliset maitokannut ja tarjoiluastiat lähti vierimään kovan kolinan kanssa yöllä neljältä ja mettallia kun olivat niin kamala meteli siitä syntyikin, minä menin sissälle ja hän jäi kamoja keräilemään, en tiedä moniko ovi aukeni, mutta tän jutun jälkeen muutaman vuoden päästä ostimme tämän talon johon kyllä mahtuu meteliä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 17:57

ei ole.. ympäristöni on fiksumpaa kuin minä itse:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:41

Ihan tarpeeksi useasti omasta puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 20:36

No ei nyt toisen puolesta sentään ihan niin paljoa.
Lähinnä nauratti sekin tilanne kun eräs mummo tuli toiletista ja pari metriä vessapaperia mukana kenganpohjaan liimautuneena...
Myös se oli varsin hauskaa kun kaverin isä saapui kotiin hieman venähtäneen keilailu-illan päätteeksi. Asuivat ylimmässä kerroksessa ja kun oli avaamassa ovea joskus kello 02:30 niin ote keilapallosta herpaantui. Pallo pomppi alas asti ja jysähti mennessään ilmeisesti jokaisen oveen aikamoisella voimalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 18:07

olin äitini, äidin isäni eli ukkini ja uuden isäpuoleni kanssa pyhäjärvellä, koska ukkini halusi tutustua isäpuoleni vanhempiin.. siellä sitten oli kaatokännissä illalla juotuaan liikaa kun kaikki muut oli selvinpäin. se oli todella noloa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:21

Omasta puolestani on kerran hävettänyt lähes niin paljon, muttei sitä kehtaa laittaa tähän kun on kuitenkin lapsiakin sivustolla. Toiseksi pahin juttu on se kun soitin ystäväni ovikelloa ja kun hän avasi, pääsi minulta luvattomasti paukku. Kyllä nolotti ja ystävääni se naurattaa vieläkin. :P