millainen olisi hyvä vaatetus, pakkausta ajatellen, siis mitä vaatetta mukaan? ajankohta 28.2-16.3,paikka los angeles edelleen ;)

Avainsanat: los angeles yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 11:25

Los Angelesissa ei oo vielä mikään kesä.. Sateisiin kannattaa varautua. Oot varmaan seurannut säätiedotuksia.. +5-+14C`

Lisätty: 13.02.2009 - 11:28

Itse kyllä varautuisin, mutta voihan olla lämmintäkin.. Tämä ilmaston muutos :/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 10:46

Turkin voit jättää kotiin. Muuten siellä pukeudutaan kutakuinkin samalla tavalla kuin meillä kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:00

Kevyet kesä housut ,ja joku mukava T paita,villahousut ja toppa takki jätä ne kotia.Siellä on kesä.ja lämmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:01

Pakkausta ajatellen minimi vaatetus ja mahd. ohuet vaattet on paras, koska silloin pakkaus on helppoa ja sopii vaatteet laukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:09

Voithan otta varulta jonkun puuvillaneuleen jos illalla on viileetä : )
Toppatakit saa jättää pois : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 18:15

Kokeile :
Napsu - Sää - Maailman sää - Sää Los Angeles

Sieltä löytyy tietoa säästä sekä myös muista kiinnostavista asioista.