Mikä on mielestäsi viikon paras päivä? Miksi?Vai onko kaikki päivät jostain syystä samanarvoisia?

Oli vaikea valita ehdottoman oikeata kategoriaa... tämä vaikutti loogisimmlata.

Lisätty: 13.02.2009 - 12:32

Itse pidän eniten lauantaista. Teen ns. viikkotyötä, perjantai saattaa olla jopa aika raskas päivä. Lauantaina viikonloppu alkaa ja jotain tekemistä on sentään kotonakin. Sunnuntaina pääasiassa levätään, luetaan,tavataan tuttavia jne. mutta seuraava päibä on taas työpäivä. Pidän kyllä työstäni, olen työsidonnainen mutta iän myötä arvostaa entistä enemmän viikonloppuvapaita (ja lomia tietysti myös).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 22:35

Tällä hetkellä ei ole mitään merkitystä mikä päivä on kyseessä. Rahapäivä on paras mutta vaihtuu lähes kuukausittain. Arkisin on kiva käydä kaupoissa kun ei ole ruuhkaa ja viikonloppuisin tapaa eniten kavereita.
Paras päivä onkin sellainen kun on kaikki asiat mennyt hyvin ja on ollut kaunis ilma, sellaisen jälkeen on kiva mennä nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 10:43

Kun olin töissä, se oli ehdottomasti perjantai. Silloin alkoi viikonloppuvapaa. Mutta nykyisin sanoisin, että se on sunnuntai. Rauhallinen päivä, ja kaikkialla on silloin hiljaista. Nautin hiljaisuuden kuuntelemisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:43

Sanotaan John Steinbeckin kirjan nimeä lainaten: "Torstai on toivoa täynnä."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:49

Perjantai ja lauantai ovat miun lempparit. Vaikka en mie töitä kaihda, niin viikonloppu on aina viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:52

Minä pidän arkipäivistä kaikista, mutta pyhät ovat ikäviä ,koska olen yrittäjä ja busines ei luista pyhäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:53

Perjantai ja lauantai: )
Maanantait sais poistaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:55

Nykyään minulla on kaikki päivät parhaita kun vielä joitakin asioita pystyn itse tekemään , esim. apuvälineellä sängystä pääsen ylös , asunnossa sisällä pääsen kulkemaan vaikka talo on 3 kerroksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:56

Jokainen päivä on hyvä ! Mutta se riippuu siitä kuin on vapaat ja sellaiset asiat vaikuttaa paremmuuteen. Viikon loppu on varmaankin suurelle osalle parasta aikaa kun saa olla vapaalla ja yhdessä ystävien ja sukulaisten kanssa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:57

Kaiki päivät yhtä hyviä yhtä juhlaa,lomalla ollessa kivat kaikkipäivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:07

kyllähän nuo kaikki on hyviä päiviä , mutta jos yksi pitää valita niin se on sunnutai. silloin ei yleensä ole mihinkään kiire eikä tarve välttämättä mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 13:40

kyllä se ehdottomasti on lauantai ja ehkä sunnuntai, mut lauantai numero uno!:). viikonloppu ja useimmiten vapaa.saa touhuta omia juttujaan tai ihan vaan olla ja nauttia, tekemättä yhtään mitään:)(kissat nauttii, et "mami" on kotona:D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 14:15

lauantai ja piha saunan isäntä lämmittää ja eikuin nautitaan..ei kiirettä mihinkään..nykyisin kun tv, stäkään ei tule katsottavaa ..lauantai iltaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 15:35

arkipäivät parhaita,eripaikat avoinna ja ihmiset töissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 15:47

Kyllä se on viikonloput kun on parhaita, ei tarvitse olla töissä ja kerkee näkee kavereita jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 17:23

Vaikea valita, lauantaina lämpiää sauna ja mieli rentoutuu, sunnuntaina on kirpparipäivä, mieli virkistyy. Eli siis viikonloppu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 17:54

tykkään talvella arjesta ja kesällä lomasta:) siis kesällä lauantait.. aurinko paistaa ja sauna lämpiää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 19:05

Kyllä minä annan jokaiselle päivälle mahdollisuuden olla se paras, illalla sitten näkee kuinka kävi (tällä kertaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 08:45

Parhaita päiviä ovat vapaapäivät jotka minulla vaihtelee...siis jokainen viikonpäivä voi olla se paras. Joillakin viikoilla jokunen työpäivä ollut se antoisin ja mukavin.
Olen aina tehnyt joko 2- tai 3- vuorotyötä niin viikonloput eivät välttämättä ole niitä juhlapäiviä...kaikkeen tottuu ja osaa nauttia vapaasta silloin kun se on. Minun sunnuntai voi olla esim. keskellä viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 16:45

Kyllä se perjantai on tähän aikaan paras viikonpäivä kun viikonloppu on edessä ja saa pari päivää levätä koulusta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:26

Vaikea kysymys, mutta vastaan silti. Minulla on kaksi parasta päivää joka viikko. :)
Ensin tulee torstai ja se sen takia, että silloin on viikonloppu vielä kokonaan edessä. Torstai on mukava työpäiväkin, silloin jaksaa tosi paljon.

Toinen viikon parhaista päivistä on lauantai, joka on lepopäiväni. Silloin lepään ja ulkoilen ja olen vaan. Ihana päivä. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 14:46

kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:45

Kyllä se paras on tämä päivä, mikä se nyt kulloinkin sattuu olemaan