Onko sinulla tänään siivouspäivä,mie ajattelin imuroida ja pyyhkiä pölyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 13:52

siivouspäivä siis imurointi taitaa olla melkein joka päivä, kun kissoista lähtee karvaa, mutta kyllä se tälleen perjantaisin sitten paremmin imuroidaan ja luututaan lattiat, pyyhitään pölyt, pestään pyykkiä ja vaihdetaan kissoille hiekat. osan oon jo tehnykkin:)..

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 09:05

Meillä on siivouspäivä tänään, siivooja tuli jo aamulla, käy kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:09

Kyllä on joka päivä siivousta! Ei muuta kuin harja ja pölyrätti heilumaan , mutta ensin otan aamiaista ,jotta jaksaa luututa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:12

Jonkinmoista siivouspäivää vietetään täällä joka päivä kun pikku-kaveri touhuaa ruuan, lelujen ja muiden romppeiden kanssa. Kerran viikossa imurointi, ei ole mitään tiettyä siivouspäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:13

Meillä on siivouspäivä aina keskiviikkoisin ,siivooja käy silloin ja mieheni kotiutuu aina torstaisin niin on hänen puhtaaseen kotiin mukava tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:15

Joo pistän kohta tän toosan kiinni ja rupean imuroimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:16

Ei,kummempi siivous päivä,normaalit tavaroiden suorimiset ja tiski edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:42

Ajattelin, että jos huomenna siivoisi kun on sit molemmilla vapaata : )
Tasa-arvon aikana pidän siitä kiinni, että molemmat tekee kotitöitä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 10:10

Siivoan inspiksen mukaan. Ei tunnu tänään olevan sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:11

Jonkinlainen viikkosiivous varmaan tapahtuu meidänkin huushollissa, ja tuskinpa siitä pääsee laistamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 10:12

meillä on siivouspäivä silloin kun vimma iskee. Ei mitään säännöllistä päivää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:03

Niin kun tuossa 'pasi kuikka' kysymyksessä jo kerroinkin, eliks siivosin eilen niin tännään ei tarvihe muuta kuin keskittyä ihanaan aurinkoiseen perjantai päivään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:22

Olishan sen viikkosiivouksen pitänyt olla tänään, mutta kun pakkasta on reilusti yli 20 astetta, niin siirretään lauhemmalle päivälle. Nyt ei tuuleteta eikä rampata ovista ulos puistelemaan mattoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:19

minulla on ollut jo kaksi viikkoa siivouspäivä..kyllä tänään ja huomena pitää ottaa itteään niskasta kiinni ja siivota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 17:26

Kyllähän sitä siivouspäiviä voi olla mutta eri asian on milloin sitten sen imurin esille oikeasti ottaa ja päällekin panee. Kyllä se minulla tuppaa menemään siihen, että katselen ympärilleni ja kun alkavat villakoirat purra nilkkoihin niin silloin hommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 22:15

Vain normaali päiväsiivous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 20:03

Ei mutta tiskauspäivä.