Mitä voit esim. mennä katsomaan Fiskarsin Ruukille 26.4 saakka?

Lisätty: 13.02.2009 - 09:44

Munkki: Fiskarsin vanha ruukkialue sijaitsee Pohjan kunnassa, Karjaan länsipuolella, vajaa 100 km Helsingistä. Netistä löytyy hyvin tietoa...paikka on kaunis kesällä, vihreä vehmas luonto ympärillä. Vanhaa ruukinhistoriaa. Näyttelyitä....

Lisätty: 14.02.2009 - 07:42

Onnea kissanainen, sinä tiesit. Siellä on näyttely R.ASIA.

Lisätty: 14.02.2009 - 10:59

www.fiskarsvillage.fi/fi/nay...kohtaiset/ Harjoittelen linkin liittämistä..sorry jos ei vielä pelitä.

Avainsanat: taiteilija käsityö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 13:18

Siellä on Kuparipajalla näyttely vanhoista ja uusista rasioista.

Kysyjän kommentti

Onnea kissanainen, tiesit oikean vastauksen, kiitos muillekin vastanneille ja Valperille erityiskiitos. Vastauksessasi oli tietoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2009 - 08:29

En tiedä ihan tarkkaan mitä siellä on talviaikaan. Yritä googlata, sieltä saa tietoa. Hiljaisempaahan siellä on talviakaan kuin kesällä, yleensä käymme siellä keväästä alkaen tuonne alkusyksyyn.

Lisätty: 13.02.2009 - 09:10

Fiskars on Uudellamaalla. Eräs eteläisen Suomen tunnetuimista paikoista matkailumielessä.

Lisätty: 13.02.2009 - 09:12

Siellä työskentelee ja asuu joukko taiteilijoita ja käsityöläisiä ympäri vuoden.Tosi viehättävä kyläyhteisö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:39

missäs päin suomea tällainen paikka on,kun en muista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:54

Tarkoititko tätä kuparipaja hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:13

En nyt kyllä tiedä näin kyllä jonkun televisio jutun tuosta,mutta meni näköjäään läpi korvien,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:57

Fiskarsin ruukista on käsityöläisten, muotoilijoiden ja taiteilijoiden myötä syntynyt suomalaisen taiteen ja muotoilun keskus. Korkeatasoiset kokous-, majoitus- ja ravintolapalvelut sekä erilaiset työpajat ja myymälät tarjoavat kävijälle nähtävää ja koettavaa kaikkina vuodenaikoina.

lisää aiheesta:
www.fiskarsvillage.fi/fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 11:13

Siinehän täytyy sit jossain vaiheessa mennä, kun on suomen matkailu kesä : ) yleensä teemme 1 matkan vuodessa suomessa ja 1 matkan vuodessa ulkomailla : ) Hyvä tietää tällainen paikka : )