Tuleeko sinulle yhtään E-laskua?

Siis laskua joka tulee SUORAAN VERKKOPANKKIIN.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 19:59

Ei tule mutta sähköpostiin tulee muutama.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 19:31

Kyllä minulle tulee ja minä pidän niitä tosi hyvinä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:31

ei toistaiseksi, mutta kohtahan sekin aika on käsillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 19:32

Soneralta tulee pakotettuna, koska paperiversiosta veloitetaan asiakasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:32

Ei, eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:34

ei vielä, mutta kyllä sitä varmaan kohta tarvis ottaa, kun ne lisääntyy ja siirtyy maksullisiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:35

Ei tule ainakaan vielä, mutta täytyy tutustua asiaan, ja jos asiakas siinä voittaa, niin ehkä kannattanee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 19:36

Ei tule toistaiseksi. Eikä ole Sonerankaan laskussa mitään lisäveloitusta. Pelkkä laajakaistamaksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:44

Kyllä ja hyvin toimii, tosi kätevä juttu ja ei tule turhaa paperia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:59

Ei tule, vielä toistaseks ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:00

Siirsin ihan äskettäin Soneran lankapuhelinlaskun e-laskuksi.
Ei paperiversiosta vielä peritty maksua. Käytämme lankapuhelinyhteyttä vain
tietokoneen verkkoyhteyteen, näillä selkosilla kun ei laajakaistamahdollisuutta ole.
Saas nähdä miten käy, kun Sonera ensi vuonna purkaa lanjapuhelinlinjat.
Vieläkö silloin napsuttelen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:03

Ei tule, ainakaan toistaiseksi. Mitä aika tuo tullessaan, se nähdään aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:18

ei ainakaan vielä tule. saas nähdä jos joskus tulis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:41

Ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 21:08

Ei tule.. Pitäis kyllä puhelinlasku laittaa semmoiseksi, kun maksaa 1€:n kun ne lähettää paperilaskun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 21:25

Ei tule : ( olen varmaan aika vanhanaikainen ja luotan paperiversioon enemmän : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 22:00

Ei tule yhtään E-laskua, mutta känykkä lasku miulla tulee tekstiviestinä kännyyn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:03

kyllä tulee ja s+postiin myös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:10

ei tule

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 00:56

eivät ole vielä älynneet lähetellä, enkä minä pyydellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:01

Tulee muutamia ja ovat ihan käteviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:38

Ei tule vielä, mutta kohta varmaan tulee. Merkit ovat varsin selvät siihen suuntaan eli minua ainakin sysiskellään sekä pankin että laskuttavien yhtiöiden taholta käyttämään E-laskua kun se on kuulemma niiiiiii-in kätevä. Yritin jo kerran saada sen toimimaan, mutta tarvitaan ilmeisesti suuremman luokan älykkyyttä tai ainakin selvät sävelet siihen miten kyseinen toimenpide suoritetaan. Annoin olla ja menin niistämään nenäni. Yritän uudelleen jahka jaksan innostua. :P