Miksi satelliitit törmää toisiinsa, onko avaruudessa ruuhkaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 18:29

Tilaa on mutta ajautuvat samalle kiertoradalle ja kohtaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 18:34

Kyllä siellä on aikapaljon ihmisten laittamaa tavaraakin. Ihmiset ohjailee laitteillaan maastakäsin sateliittejaan ja ihminen on erehtyväinen saattaa laskut joskus pettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 18:48

Ei siellä ruuhkaa vielä ole, mutta ajautuvat joskus samalle radalle, ja kolari on valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 18:50

Samaa olisin vastannut kun muutkin mutt kun mennään eteenpäin niin siellä kyllä voi tulla ruuhkaa kun lisää satelliitteja lähetetään sinne : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 18:58

Pieni kevennys: josko heillä saman merkkiset navigaatttorit kuin Helsingin busseilla, työkamut kertoo päivittäin niitten menneen minne sattuu aivan eri kaupunginosiin, jne... yhtä uskomatonta....

tai 'sitten 'lennonjohto' ei ole ollu tarkkana..hmmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:09

periaatteessahn sitä tilaa on mielin määrin, mutta eihän liikenteesä tarvitse olla kuin kaksi jatörmäys on jo mahdollinen vaikkei todennäköinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:39

Ruuhkasta tuskin vielä kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:44

Taitaa olla ohjelmointivirhe. Ainahan kerrotaan miten tietokone teki virheen ja unohdetaan kokonaan erehtyväinen ihminen joka koneen on ohjelmoinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:33

Kyllä siellä avaruudessa on jo aika paljon romua johon törmäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 01:07

taisi olla ensimmäinen törmäys? niin ettei siellä kai nyt vielä niin kovin ruuhkaista ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:03

Avaruus on täynnä romumetallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 09:03

Se on joskus autoliikenteessä sama juttu ,kun maaseudulla ajat ei tervitse nähdä kuin yhden auton monen viikon päästä,niin johan pamahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 14:05

Kyllä siellä tilaa on mutta ajautuvat varmaan samoille radoille. On toki ihmisen sinne lähettämää romua myös vaikka kuinka paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 17:21

On ne ihmeellisiä ne avaruusradat, liekö sama leveys kuin formula radoilla?