Mitä voit ihastella Amsterdamin Singel-kanavalla?

Lisätty: 13.02.2009 - 08:00

..pikkuisen polttaa jo jonkun vastaus, mutta just sitä mitä tarkoitan ei ole vielä sanonut kukaan. Valperi kertoi jo hyvin maailmanperintöasian, näin se on, mutta pinnistäkää joku....löytyiskö matkaesitteestä oikea vastaus...tulppaanit ovat todellakin pelloilla, ei kanavassa...polttaa, polttaa

Lisätty: 16.02.2009 - 14:56

Siellä on uivat kukkamarkkinat keväällä...huhtikuulla ainaskii.

Avainsanat: kevÄt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 18:48

Tulppaaneita tulvillaan on iloinen Amsterdam.

Kysyjän kommentti

Kukaan ei tiennyt, että siellä on ne uivat kukkamarkkinat keväällä. Kissaäidille ja muillekin kiitokset vastauksista. Joka tapauksessa tulppaaneita tulvillaan on iloinen Amsterdam.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 18:44

Maisemia : ) Laivaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 18:46

Itse kanavaa ja vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:12

Kyllä ne on aina vaan tulppaanit ja vanhat tuulimyllyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:17

Valtavia tulppaanipeltoja, kanavalla uiskentelevia kauppaveneitä jotka myyvät tosin pelkkää krääsää ja ne vanhat tuulimyllyt ovat tosiaan näkemisen arvoisia. Turisteille myydään aina sellainen puukenkä joten varmasti sinullakin on sellainen repussa kun palaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 22:45

Hollanti haluaa Amsterdamin 1600-luvulla rakennetut kanavat YK:n maailmanperintöluetteloon. Maan hallitus aikoo jättää ensi helmikuussa anomuksen YK:n maailmanperintökomitealle.

Kanavien, katujen ja siltojen kokonaisuus Singel-kanavan, Herengrachtin, Keizergrachtin ja Prinsensgrachtin yhteydessä on kaupunkisuunnittelun esikuva.

(taitaa olla tulppaanipellot ja tuulimyllyt vähissä Singelin varella)

Lähteet:
yle.fi/uutiset/ulkomaat/arti...print=true

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:26

valperi muistaa paremmin ,muistan että siellä oli paljon asuntolaivoja,,maailman kauneimmat tytöt on AMSTERDAMISSA,,AINAKIN HEITÄ VOI MENNÄ IHASTELEEN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 01:10

Urbaania ympäristöä parhaimmillaan
(toivottavasti ne vedenpaisumus teoriat ei koskaan toteudu, sillä näille seuduille taitais käydä tosi huonosti)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:04

Vaikka mitä.Olen ollut ja se reissu on yhä muistoissa.Harmittaa vaan Amsterdamin kalleus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:16

Laivat,vesi,mukava miljöö. Ei siellä kyllä mitään tulppaanipeltoja ole keskellä kaupunkia. Tytär asuu ko. kaupungissa joten aika usein tulee pistäydyttyä vaikka jo ennen sitä kaupunkiin tutustuin.

Lisätty: 13.02.2009 - 12:27

Tarkoitatatko ehkä asuntolaivoja?