Miten ,pukeutumistenne värit ovat iän mukana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 16:06

Siis miten ne värin ovat muuttuneet?
Ei mitenkään, aina on ollut tummia.
Ehkä sen verran että nykyään on enemmän yksivärisiä paitoja.
turha mainostaminen on loppunut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 15:51

Pukeudun yleensä mielialan mukaan. Talvella väkisinkin tummiin, jotta saisin mahdollisimman paljon lämpöä itseeni. Ja kesällä vaaleampiin sävyihin. Mielivärini ovat aina olleet ruskean eri sävyt aina oranssiin asti. Ikä ei ole ainakaan vielä vaikuttanut väreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 15:54

Kaikkia värejä käytän. Ei kun siis vihreää, turkoosia ja kirkkaan keltaista en käytä, enkä pidä suurista kuvioista, en raidoista enkä ruuduista..niitä katsellessa tulee päänsärky. Pitäiskö ikää ajatella väreissä? Minihameen käytön olen vaan lopettanut ja en nyt tietenkään ihan nuorisomuotia enää diggaa. Taas tuli vastatuksi enemmän kuin kysyttiin, sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 15:59

Värit ovat säilyneet ennallaan. Mikään ei ole muuttunut niiden suhteen. Tummia, vaaleita, kirkkaita, kaikkea muuta paitsi sinistä. Se ei ole koskaan kuulunut väreihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 16:31

Värit eivät ole muuttuneet vaikka olen yrittänyt. Jostain kummasta syystä käytän valkoista ja mustaa. Pidän punaisesta sisustamisessa, mutta vaatteena se on minulle mahdoton väri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 16:46

Kaikki värejä mitä nyt sattuu sopivaksi katsoo ja eikös se ole istuvuudestakin kiinni kun puhutaan vaatteista. Nyt ei tartte kuin shortsit ja t-paidan ja niiden värii voi vaihdellä tarpeen mukaan! Valkoinen on nahkatakin väri ja ...aika hyvä...luulisin, vaikka farkkujen kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 16:46

Vähän ovat tummentuneet, ja yksi värisiksi muuttuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:06

Mulla on värit, tummansininen ( nuorempana) nyt käytän luonnonvalkoinen, valkoinen, pinkki, lohenpunainen ja vaaleansininen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:18

kaiken näköisiä värejä on ,,päälle laitan aamuisin yhteen sopivia värejä mielialan ja sään mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:20

Minulla aina ollut hyvin yksitotisen musta ja valkoinen ja sillä taidetaan vaan jatkaakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:28

Ihan kyllä melkein kaiken värisiä vaatteita tulee käytettyä, kesällä vaaleempia ja talvella tummempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:53

tummat vaatteet aina ollut. yleensä mustaa kun se hoikistaa mukamas. välillä vaaleanharmaata housuissa ja paidoissa tulee käytettyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 18:42

Samat ovat aatteet ja vaatteet väreissä vieläkin. Eivät ole muuttuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 20:08

Tee yksinkertainen väritesti: ota aikakauslehti, jossa paljon värikuvia. Avaa I sivu ja poimi siitä ensimmäiseksi silmään osunut väri (kuvan aiheen ei ole väliä) ja leikkaa kuva irti. Toisella sivulla sama juttu. Jatka selaamista lehti loppuun, vaikka kaksikin. Kerää ja lajittele eriväriset paperipalat, ja kas, siinä sinulle henkilökohtainen värikartta. Toimii kuin häkä!

Ikä ei aseta mitään rajoja värinkäytölle. Pääasia että itse viihtýy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:04

yhdellä ja samalla värikartalla olen pärjäillyt koko aikuisikäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:09

käytän aika värikästä vaatetta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 23:37

Ei punaista eikä oranssia. Kaikki muu käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 01:05

värillä ei ole väliä, kunhan on mustaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:09

Punainen ja musta.Kotona violet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:31

Kyllä värit on pysyneet milloin minkäkin väristä päälle,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 08:35

Kysymyksestä puuttu jokin sana mutta yritän ymmärtää.
Pukeutumiskaavani on pysynyt aika samana läpi vuosikymmenten. Musta, valkoinen, tumma lila,vihreän eri sävyt (ei kirkkaat), ne värit myös sopivat minulle koska olen tumma. Työpaikan kautta olin värianlayysissä ja sieltä tuli vastauksena ihan ne värit joita käytänkin.
Punaista en ole koskaan käyttänyt sitten lapsuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:44

Kaikki on muuttunut iän mukana mitä vaatetukseen tulee. Nykyisin käytän mukavia vaatteita ja enemmän ja rohkeammin värejä. Viihdyn oikein hyvin itseni kanssa nykyään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:42

Haalistuuhan ne värit iän mukana