Aiotteko jollain tapaa juhlistaa ystävänpäivää, esim. ruoalla ja hyvällä tarjoilulla?

Itse mietin miten sitä juhlistaisin ihan kotipiirissä. Jotain ajatuksia on eli ostan ison kimpun tulppaaneita. Ruokapuoli on mietinnässä. Vieraita emme pyydä koska on niin flunssaista aikaa ja itsellänkin pielä pieni taudinpoikanen päällä.

Lisätty: 12.02.2009 - 13:10

Kauhistus, sain kutsun tulla erääseen tilaisuuteen mannekiiniksi!! Muuten sinne en ole edes menossa mutta täytyy miettiä, ei siinä pitkää aikaa mene ja tarkoitus on hyvä eli tilaisuus vanhusteatalossa, pitää kuulemma osata olla vähän hauskakin.

Avainsanat: ystävänpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 10:36

Jostain pippaloista on jäänyt pullo vaalenpunaista kuoharia, sen juuri panin jäähtymään, katsotaan nyt sitten mitä muuta asian ympärille sattuu kehittymään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 10:28

Kotona laitamme hyvää ruokaa,ja punaviiniä sen kanssa ,siinä se päivä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 10:29

Olemalla ystävinen ja perheen kanssa ja antaa ehkä muutamalle ystävälle kortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 10:30

Hautajaisissa menee ystävänpäivä ja niissä tunnelmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 10:42

En todellakaan aio. En vietä mitään päiviä sen kummemmin. Minulle kaikki päivät ovat samanlaisia ja saman arvoisia. Minulle käy samat arkiruoat oli päivä mikä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 11:18

En aio juhlistaa, aivan tavallinen lauantaipäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 11:19

Kyllä ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa : )
Mut en sen kummemmin mitään pippaloita ajatellut pitää : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 11:25

En juhlista mitenkään enkä tee mitään erikoista. Joissain nettiyhteisöissä saatan toivotella hyvät ystävänpäivät ja ehkä ostaa virtuaalisia lahjoja mutta en muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 12.02.2009 - 11:29

Juu, ravintolaan syömään jotain hyvää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 11:34

anopin syntymäpäivillä menee ystävänpäivän vietto:) eli hyvän ruuan ja ison sukulais seurueen kanssa. jos sit sen jälkeen nauttis ihan kotosalla vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 11:56

Ostan ison kimpun tulppaania itselleni ja laitan hyvää ruokaa.Käyn tapaamassa ainankin yhtä ystävääni ja yhdelle laitoin eilen kortin,kun asuu etäällä minusta,siinähän,se sit menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 12:00

Turun kauppatorilla avustamassa hyväntekeväisyydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 12:40

Töissä taas viikonlopun. Ystävänpäiväkaffeet juodaan läheisten ja myös työkavereiden kanssa. Teen tänään erikoisruokaa, maksasta pitkästä, pitkästä aikaa. Siis maksa-porkkanapalapihvit, perunat, puolukkaa ja vihanneksia. Jälkkäriksi hedelmäsalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 13:07

Taitaa muutama kortti netin kautta lähteä ja en muuten kylläkään juhli tai tee mitään erikoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 14:11

täytyy jättää soitteluun,,menee matkustaessa koko päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 14:42

Emme. Kuten aiemminkin totesin, ulkomaista hapatusta... uskaltaisiko sanoa... kuten ruotsalaisuudenpäiväkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 15:49

Lahjat ostin, mutta syömispuolesta en oo varma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:12

Töissä, eli ihan normaali arkipäivä. Sunnuntaina menen sitten tyttöjen kanssa ulos syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 18:57

Se on lauantai eli arkipäivä, emme juhli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:59

tyttäreni ja hänen tyttönsä 1v tulevat ja eiköhän me tytöt lähdetä shoppailemaan ja jätskille..jotain kavisruokaa.tytölle ja isännälle liharuokaa, jota itsekin siten syön, mutta ei mitään erikoista..ja skumppaa otetaan toisella kertaa, kun isännällä töitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 21:02

ollaan kaveriporukalla ja katsotaan leffoja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 07:45

En ole oppinut tätä ystävän päivää kummimin juhlimaan,jotain viestejä lähetän ehkä soitan pari puhelua.Viikonloppuna,kyllä syödään hyvin ja pidetään perheen kanssa hauskaa,kon on enemmän perhettä koolla.