Tiedäthän ,että tietokoneessasi saa olla käytössä kerrallaan vain 1 suojausohjelma kutakin tarkoitusta varten? ei kahta palomuuria

Jos käytät windows palomuuria, niin sitten ei enää toista ja sama virustorjunnassa ja muissakin torjunta ohjelmissa.
5 kertaista suojausta samalle asialle ei voi olla kuten joku sanoi. Ne sotkevat toinen toisensa toiminnan ja tod.sitten ei ole yhtään toimivaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 09:09

Mulla on windowsin palomuuri käytössä ja f-secure. Toivottavasti olen turvassa : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 09:34

Tuntematon osui oikeaan kokeilin kahta virus torjuntaa kone meni jumiin kun ne oli yhtä aikaa päällä,toinen ohjelma piti delettää pois sitte rupesi toimimaan.Lappuja satoi kummaltakin virus ohjelmalta,mota kymmentä,sitten meni jumiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 10:09

Luulisi tuon kaikkien tietävän. Johan tuolla virustorjunnan latausohjeissakin sanotaan, että jos sinulla on jo joku muu virustorjunta, poista se ensin, koska muuten kumoavat toisensa, eikä kumpikaan toimi. Palomuuri oli minulla valmiiksi asennettuna, kun kone hankittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 10:21

KYLLÄ MINULLA TOIMII ,,OHJELMIA VALITESSA KATSONUT ETTÄ TOIMIVAT SAMAAN AIKAAN,,TÄLLÄ HETKELLÄ 5 ERI OHJELMAA,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 10:21

Kyllä tuo viruksilla pelottelu on ollut senverran tehokasta, että moni varovaisempi (asioista vähän vähemmän tietävä) vetäsee päälle kaikki suojat mitä saa mahtumaan, sitten tökkii kyllä kaikki hommat ja taas ihmetellään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 10:30

Kaikki toimii niinkuin pitääkin. Jos saa mainostaa Norton internet security pitäähuolen. En ole koskaan harrastanut moninkertaista suojausta, missään asiassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 12:01

<näin se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 12:05

Ei ole,kuin yksi palomuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 16:07

Minulla on Windows ja AVG. Eipä ole koskaan tökkinyt. Kissaäidille tiedoksi, että pelkkä palomuuri ei riitä, jos käytät tai varsinkin avaat netissä olevia tiedostoja. Silloin tarvitset myös virustorjuntaohjelman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 00:12

Yksi palomuuri, yksi viruksentorjunta taustasuojauksella ja ..... Jos en tiedä mitä laitan koneelle, soitan rakkaalle veljelleni joka kertoo asian niin monimutkaisesti, etten tiedä mitä tehdä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 22:56

Näin se asia todellakin on. Minulla on käytössäni toinen palomuuri ja windowsin oma vain varalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 10:14

Kyllähän se kahden erinlaisen IS-softan käyttö on hieman arveluttavaa. Lähinnä siksi että useimat palomuurit asentuvat laite ajureiksi, voi kuvitella mitä tapahtuu kun asennat kaksi ohjainta samalle laitteelle. Windowsin oma palomuuri sulkee itsensä jos määrität toisen palomuurin käyttöön.

Itse tyydyn F-secureen, lähinnä verkko ominaisuuksien vuoksi ja rautapalomuuriin.
Softa hoitaa sisäverkon- ja rauta ulkoverkon suojauksen.

Ongelmien sattuessa kahden softan käyttäjille löytyy joka valmistajalta ohjeet tai softa toisen täydelliseen poistoon.

GOOGLE: Norton Removal Tool