Kuka lyö vetoa,että tämä Valjakkala on vielä tänä vuonna kiven sisässä?

Avainsanat: rikolliset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 12:08

Ennusmerkit on ainakin huonot, edelliset karkuruudet ovat loppuneet aina juuri siksi että on narahtanut uusista rötöksistä.
Joku kysyi muutama päivä sitten että -kuka on yhteiskuntakelpoinen?- Tämä herra ei ole, eikä tämä ole mitään syrjintää tai ennakkoluuloa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2009 - 06:54

Kyllä varmaan joutuu, eikös hän lomallaankin jo rötöstellyt jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 07:30

Oisin pitkälti samaa mieltä, että vankilan portti narahtaa kiinni jossain vaiheessa...ennen kuin vuosi on kulunut.

Lisätty: 13.02.2009 - 08:16

Toki toivoa pitää olla ja aina voi aloittaa uuden elämän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 08:10

MINUN MIELESTÄ EI OLE ,VEDONLYÖNNIN ARVOINEN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 08:44

Kyllä uskon vahvasti siihen. On elämäntaparikollinen.

Lisätty: 12.02.2009 - 10:33

On sen luokan rikollinen ettei tule yhteiskuntakelpoiseksi koskaan. En kyllä vedonlyöntinä tätä ottanut vaan ihan faktana. Syyt ovat niin syvällä ihmisen sisällä ettei juuri ole toivoa ihmeparantumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 08:57

Mihin se kauas kotoaan lähtis : )
uusi talvi kun tulee niin pakko päästä johonkin lämpimään ja ei muuta kuin rikos niin häkki heilahtaa : ((
Mut toivon, että pysyis kaidalla tiellä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 09:25

En lyö vetoa eikä juuri kiinnosta mitä hän tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 09:47

saman luokan vedontlyönti kuin olisi : "Koska Matti hakkaa seuraavan kerran Mervin? Koska Karpela löytää uuden miehen? Koska seuraava suomalainen urheilja kärähtää dopingista? jne."

enpä osallistu tällaisiin maanis-negatiivisiin arvuutteluihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 09:59

En lyö koskaan vetoa mistään. Ei kuulu tapoihini. Toivon että pysyy kaidalla tiellä. Johan sitä hänellekin istumista oli tarpeeksi pitkään. Halunnee jo elää normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 12.02.2009 - 11:34

Kyllä, minä sanon että 2 kk sisällä takaisin "kotona" !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 12:11

Voi olla,että hän ei osaa elää vapaudessa,vetoo en kyllä lyö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 12:39

Onhan se tyyppi tavallaan lusimassa koko ajan kun on ehdonalaisessa. Pienenkin
rikkeen tekee niin silloin häkki heilahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 15:21

coconut, mielestäni kirjoittti juuri oikein ja hienosti .
kyllä se on niin että missä se vedonlyönti toimisto on ? mie kyllä pelkään juuri sitä kans että oisko se jo huomisella juoru palstalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2009 - 15:48

en usko. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 19:03

Samoin minä. Ei Valjakkala osaa elää tässä maailmassa, kun on elänyt niin suojattua elämää vuosikymmenet.Teke tahallaan sellaisen rikoksen, että pääsee takasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:11

Tuskinnpa vankeinhoitolaitos on pystynyt niin isoon rementtiin siinä päkopassa että ukko pärjäisi sääntöjen puitteissa ... eli uusiks menee majailu veronmaksanjan piikkiin