Tuleeko napsuun esim. ''napsu galleria''?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 19:30

Eläinkuvatkin voi laittaa" matkat galleriaan" kun vain keksit niille paikan missä olet kuvn ottanut. Voisi olla vaika kotikaupunkisi. Toimisikohan tämä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 18:55

Mikä ihmeen galleria?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:57

Ainahan napsussa on ollut matkakuva galleria ja muuta emme tarvitse! En oikein nyt ymmärrä mikä galleria vielä pitäisi olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:59

Kysymyksesi kategoria "eläimet ja lemmikit" viittaisi siihen että haluaisit jonkun kiissa/rottakokoelman vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:16

kuviahan matkoilta voit jo laittaa, mutta haluaisitko jonkin eläin gallerian vielä vai? en ymmärrä, selvennäppä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:49

Tämähän on täynnä mitä erillaisempia gallerioita jo nyt!
"esim.napsu-galleria"? Tarkoittaa kai tässä yhteydessä sitten juominkeja? Viinaa?
Ei tarvetta sellaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:06

Napsugalleria; tuli mieleeni Napsussa vaikuttaneiden persoonien parhaat vastaukset, kysymykset, ja vielä 'kunniapaikalle' ko. vaikuttajan 'muotokuva'?

Mutta ehkä Napsu on vielä liian nuori tähän, no tosin nythän tulee Napsun eka vuosi täyteen, joten vois siten olla esim. ekan vuoden äänestys napsulaisten kesken, jonka tuomarina Napsun ylläpito, ja näin jatkuen joka vuosi, toivotaan et napsuvuodet ain vaan jatkuu, on tää niin mukavaa... ja harmitontakin ajanvietettä, eikös?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 20:09

Kyllä tässä taas tuntee itsensä tyhmäksi, kun en käsitä kysymystä. Mulle on tuttu sana taidegalleria. Vaan ei kysymys siihen viittaa, joten ??????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 20:30

siis sellanen minne saa laittaa lemmikistä kuvia..
t.sannifer

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:39

Eikös täällä olekkin joku kuvagalleria johon voi laittaa kuvia, vai voiko siihen vaan laittaa matkakuvia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:42

eikös netti oo pullollaan noita eläin gallerioita? ja muita gallerioita. tää Napsu on keskittynyt/suuntautunut enemmänkin matkailuun/matkustamiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 21:02

Minäpä Vilma-kissa kysyn nyt, että meille lemmikeillekö oma galleria? Miauuu..se kyllä soppii, kaikki ollaan niin viksuja ja vilmaattisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 06:35

Tuskinpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 12.02.2009 - 11:47

en usko että tulee mitään gallerioita, tai ohan täällä nyt jo.. lomakuvia on aika lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2009 - 11:09

Tarvinneeko tuota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 23:10

Jos halaut lähettää lemmikkien kuvia nettiin, kannattaisi tutustua kuvaboxiin. Se on ilmainen kuvagalleria. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 22:04

toivottavasti ei tule