Oletko täsmällinen laskun maksaja vai vähän boheemi.Mie en menetä yöuniani jos lasku hieman myöhästyy........Kamalaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 20:59

boheemi...en menetä unia. jos rahapäivä on myöhemmin kuin laskun eräpäivä niin silloin vaan soitto laskun lähettäjälle ja hyvin saa laskun sovittua myöhemmäksi maksettavaksi..eikä tuu muistutusmaksuja.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 18:53

No kyllä ne nykyään tulee päivälleen eräpäivänä maksettua, kun on tapana pistää ne heti postiluukusta tultuaan nettipankin kautta jonottamaan vuoroaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:53

No en menetä minäkään,mutta kaikki aikanaan. Kyllä yritän olla niissä täsmällinen.
Nettipankki on niin kätevä juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:54

Erittäin täsmällinen, menee yöunet jos en ennen eräpäivää ole sitä jo hoitanut, nettiin menen vaikka yöllä sen hoitamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:55

Täsmällinen täällä. Sitä mukaa kun laskuja tulee ohjelmoin ne netin kautta maksuun eräpäivinään. Ja aina muistan kiittää tätä tietotekniikkaa ettei tarvitse lähtä pankkiin jonottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:01

Minulla ollut sellainen päätös elämässäni, että minä voin olla mitä muuta tahansa, MUTTA EN MAAILMALLE VELKAA. Joten suoritan aina sopimukseni sillä sekunnilla kun olen luvannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:22

Täsmällisiä ollaan, jos ei olis rahaa maksaa nyt, ei sitä olis myöhemminkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:23

Tarkkana laskuista, aina mielummin etukäteen, jos on tilipäivä, mutta viimeistään viimisenä eräpäivänä ja kyllä menis unet jos laskut ois päälimmäisen mieles..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:26

Maksan heti kun saan ne käsiin tai laitan ainakin maksuun netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:27

laskut menee suomessa toimis toon ,kassa maksaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:42

Tässä asiassa kyse ei ole kohdallani mistään bohemisuudesta vaan puhtaasta järjen käytöstä, kannattaako kympin lasku jättää tietoisesti maksamatta ja maksaa sen lisäksi vitosen korko? Nykyään aika monessa laskussa alkaa korko juoksemaan heti kun ei ole maksettu ajoissa ja sen päälle vielä usean euron ilmoitusmaksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:05

Maksan laskuni ajallaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 20:05

Olen täsmällinen. Eräpäivänä maksan, joskus vahingossa ennen eräpäivääkin, kun en ollut vielä sinut tämän nettimaksamisen kanssa. Pariin kertaan meni samat laskut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:26

kokolailla täsmällinen.. joskus voi unohtua tai mennä hukkaan lasku, silloin tulee karhu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:31

voi voi..kyllä sitä harvemmin ihan eräpäivänä pystyy edes maksamaan, kun se pitää näin yrittäjänä aina kattoo, milloin on yleensä mahdollisuus maksaa. raha kun ei kasva puussa, vaan se tulee siitä, mitä itse tekee. kaikki laskut kuitenkin hoidetaan jossakin vaiheessa, ilman ongelmia. enkä ole menettänyt yö uniani, jos laskut hieman myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 21:47

Pankki- yms. laskut maksan jo ennen aikojaankin tai suoravelotuksena, mut sitten esim. TV-lupa, kännykkälasku (joka on jopa huimat 10 euroo, heh...) maksan sitten kun on sopivaa rahaa niin sanotusti; ilmotus et siirrän maksupäivää, niin ei mee mitään ylimääräisiä kulujakaan, toki pyrin maksamaan kaikki ajallaan, mut unimasa tuloo, vaik joku lasku tuol jääkaapin oves magneetil kiinnitettynä muuta huuteliskin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 01:12

Kiitos nettipankin, nykyään tulee ajallaan hoidettua, 'vanhaan hyvään aikaan' ei aina ollut aikaa ajoissa jonotella pankkineidin juttusille näitä asioita hoitelemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 06:37

Täsmällinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 08:37

Netissä maksan muutama päivä ennen eräpäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 13:07

Kyllä aina eräpäivänä ja nettipankki on siitä oivallinen väline että sinne voi laittaa maksut odottelemaan jo ennen eräpäivää (mutta maksupäivöksi laitan aina sen annetun eräpäivän).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 17:16

Yritän aina parhaani mukaan muistaa maksaa ennen eräpäivää tai viimeistään eräpäivänä. Ja alkaa kyllä takaraivossa tykyttämään, jos on joku lasku unohtunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:03

Sanotaanko näin, että pyrin maksamaan ajallaan. Joskus on jokin lasku unohtunut ja ottaa vähän päähän kun tulee muistutuslasku. Ehkä pitäisi harkita sitä E-laskua niin ei unohtuisi. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:41

Ehkä liiankin täsmällinen!

Vakio summan sisältävä laskut laitan webbi pankkiin jo valmiiksi 6kk etukäteen maksuun.