Kuka tulee töistä nyt aamulla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 09:11

En tullut tänä aamuna, mutta viikon päästä olis taas yövuoroa eli silloin tullaan aamusella töistä kotiin.

Kysyjän kommentti

Se on rankkaa työtä..Koita jaksaa......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 08:20

En onneksi minä.Tein vuosikausia yötyötä sairaalassa ja se kyllä oli kuluttavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:58

En ole tullut milloinkaan töistä aamulla, pääsääntösesti olen tehnyt päivä työtä.Nuorena olin kaksivuoro töissö,aamu ,ja ilta vuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:00

Minä onneksi saan nukkua yöni, en tee vuorotyötä...
Voi olla, että mulle ei vuorotyö sopisikkaan kun minulle on tuo yöuni todella tärkeää : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 09:32

Aina ollut päivätöissä. Yötyö olisi sopinut paremmin, kun olen sellainen yökyöpeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:38

Mie olen päivätyöläinen ja tällä hetkellä viikon lomalla, eliks viikko 7 on lomaa, Jeeeeeeeaah!! =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:02

En tule , vaan aloittelen vasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:30

Töistä tullaan illansuussa eli myöhään iltapäivällä (silloin kun ei olla esim. lomalla).

Lisätty: 13.02.2009 - 09:07

Mahataako kysmys liittyä jotenkin ruokaan ja juomaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 11.02.2009 - 10:43

Ehei, vastahan tulin. Makeat yöunet takana.