Osaatko tosiaan itse laskea lainakorkosi vaihtuvuuden vaikutuksen? Esim. 100000 e 20 v. korko joko 2,5 tai vaikkapa 5 %.

talouskehityksen ennustamiseen pitäisi toki olla vähintään Napsun guru ;-}

Avainsanat: korkoa korolle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 09:29

Laskekoot viisaammat. Jos itse yrittäisin, niin laina olisi jo maksettu pois, ja minä edelleenkin yrittäisin laskea sitä korkoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 02:13

TÄSSÄ ESIMERKKI TAPAUKSESSA KORKO TUPLAANTUU,JOS ENSIN 2,5 JA LOPULTA 5,MUTTA AJAN KULUESSA PÄÄOMA PIENENEE,LOPPUJE LOPUKSI KORKO VOI PYSYÄ RAHALLISESTI SAMANA,,MUTTA SITTEN PITÄISI OTTAA HUOMIOON EURON ARVON MUUTOKSET,,LOPPUTULOS ON...ELÄÄ OMILLAAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 07:59

Liian vaikeaa minulle,joka ei osaa laskea,kun kissan ulos ja mäkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:23

En laske itse.Annan asiantuntijan tehdä sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:03

En laske minäkään itse, jos on kysyttävää koroista niin marssin pankkiin ja lasketan siellä.
Ajatelkoon ne jolla on isompi pää ja vikkelammät aivot: )))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:06

tuossa lasku konessa on automaatti toiminto tuommoselle lainalaskulle,sekun syöttää laina summan koron ja ajan vuosina se laskee sen sekunnissa,vaihtuva korkosena tai kiinteäkorkosena,tai ihan millasena tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:04

Onneksi ei ole lainaa, mutta osaisin toki laskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:19

Tuosta selviää vielä ilman kalkulaattoria,
mutta onneksi ei ole lainaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:36

En ossoo laskee, mutta siinäpä onneks tulee vastaan pankintätit.. Mut eipä voi tietää ikinä kuinka paljon vois säästää jos sitä tai tätä muuttais.