Et siis koskaan ole kokeillut huumeita (pois viina, tupakki & muut tavikset), muka?

Kokenut kaiken tietää, vaivainen kaikki kokee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 07:39

En ole kokeillut huumeita,elämä itsessään,on ihana huuume.Mite on ittes kanssa?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 01:05

En todellakaanole kokeillut,enkä tule kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 01:07

Näin on päässyt käymään, enkä osaa siitä olla edes häpeissäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 02:18

OLEN NÄHNYT HUUMEIDEN KÄYTÖN SEURAUKSIA TARPEEKSI,EN HYVÄKSY MINKÄÄNLAISTA KÄYTTÖÄ,,EN MYÖSKÄÄN VIINAA ,SE AIHEUTTAA SUOMESSA HYVIN PALJON ONGELMIA EIKÄ MITÄÄN HYVÄÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 07:09

En ole kokeillut , enkä edes nähnyt muutakuin televisiossa ja kuvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:24

En ole kokeillut,vaikka on tarjottu.Mutta jätän sen väliin,kun ei koskaan tiedä,mitä ne pitää sisällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:01

en ole eikä ole myöskään ystäväpiirissäni käytetty...ja eikä perheessänikään käytetä, ei tupakkaa ,eikä nuoret myöskään käytä alkoholia..no he kylläkin jo aikuisia, mutta eivät käytä mitään hekään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:05

En ole käyttänyt enkä kyllä käytäkkään...
Olen senverran nähnyt mitä ne tuhoo....ettei kiinnosta. : (
Jotka on erehtyneet käyttämään ja jääneet koukkuun niin seuraus....todella surullista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:09

5 vuotiaana nuolin unikon maitiais nestettä ja olin lähellä kuolemaa,se kerta on riittänyt,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 09:26

En ole kokeillut enkä kokeile. Olen nähnyt seuraukset, ja se on kamalinta mitä tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:00

en ole kokeillaut. Totta. Ehkä olisin kokeillut nuorempana jos olis vastaan tullut mutta eipä ole kukaan tarjonnutkaan koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:06

En ole, mutta viina on samanlainen huume kuin muutkin huumeet, eikä todellakaan mikään tavis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:18

Ei ole ollut tarvetta käyttää, pää selkeänä ja terve elämä on huomattavasti mukavampaa.
Seurauksiahan näkee ympäristössä mutta viisas ihminen on aina tiennyt niiden vaarallisuuden.

Lisätty: 12.02.2009 - 13:45

Viina ei ole sama asia kuin huumeet...se on väärä käsitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 11:45

No kuka nyt tahallaan tuhoo itsensä? Kyllä ne aineet saa olla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 12:02

EI EI EI IKINÄ!!!!!!!!! ihmettelen vaan suuresti sellaisii, jotka haluaa tuhota oman elämänsä huumeisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 15:52

en.elämä on parasta huumetta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 16:43

En ole käyttänyt koskaan huumeita enkä tule koskaan käyttämään. Olen huumeita vastaan. Juon korkeintaan kuohuviiniä juhlissa ja vain lasillisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 18:52

En ole. Olen jo niin vanha ettei niitä tainnut olla olemassakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:37

En oo kokeillu eikä toivon mukaan tuu semmosta tilannetta että tarvis kokeillakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 22:43

Ei ole tarvinnut, riittää kun vierestä seuraa.
Lääkekoukku (masennuslääkkeet) on usein vähintään yhtä paha juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 23:08

Miksi niitä pitäisi edes kokeilla? Nykyisissä elintarvikkeissa on jo niin paljon lisäaineita, ettei huumeet edes kiinnosta. Miksi ehdoin tahdoin myrkyttää elimistöään huumeilla. Olen jyrkästi niitä vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 01:08

en ole. järjenjuoksuni on välillä hdasta ilman huumeitakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:14

Taidan olla joku vastavirtaan uiskentelija sillä olen tosiaan kokeillut nuorena huumeita pari kertaa. Voin kertoa, ettei ollut sen väärtiä. Senpä takia en sitten varmaan jatkanutkaan. :P

Lisätty: 16.02.2009 - 00:15

Nuorena sitä taitaa tulla tehtyä kaikenlaista typerää. Älkää hyvät ihmiset vaan tehkö niin kuin minä tein vaan niin kuin minä sanon!