Oikeisto ja Katkeristo? (Tujunen & Katainen)

Lisätty: 11.02.2009 - 00:44

Ei kai Napsu tästä politisoidu?

Lisätty: 12.02.2009 - 14:52

Aika harva vastasi kysyttyyn; harha-askelet kiinnostivat vastauksissakin?

Avainsanat: kokkarijuppien lausumat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 02:24

MINÄ OLEN ULKONA NOISTA SUOMEN POLIITINKAN KUVIOISTA,,TIEDÄN VAIN TEILLÄ ON SIELLÄ PÄÄMINISTERINÄ JOKU OMIEN PUHEIDEN OIKOJA,TAISTELEE PUHEOIKEUKSISTA OIKEUKSISTUIMISSA,,onneksi täällä ei kukaan edes tiedä missä SUOMI on

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2009 - 00:39

taitaa olla niitä stubbien juttuja ?

Lisätty: 11.02.2009 - 00:48

ja olisiko se politisoituminen niin suuri synti?

Lisätty: 11.02.2009 - 10:43

Kuten Gristallin vastauksesta huomaamme, sitä katkeristoa löytyy ihan sieltä oikeiston silsältäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:26

Pidän Vanhasesta,Niinistö menetti täydellisesti uskottavuutensa naimalla lapsivaimon,Katainen on oikeastaan aika hyvä,mutta ei mun lempipoju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 09:15

Mikä lapsi vaimo??? jos nainen on päälle 30,ei voi puhua lapsesta.Muut akat on vaan katellisia.Se oli parasta mitä Niinistö on koskaan tehnyt.Suomi on niin pieni leikkikenttä ,että ihan pelottaa jos tipahtaa ulos kehästä.Tämä vastaus meni nyt ulos koko kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:07

Saili Niinistö , Mieidän tuleva presidentti ja viisas ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:26

"Siellä" ei ole väliksikään mitä "tiedettäisiin"... on niin iso tiedollinen ero..
Mutta sanon kyllä joatin tuohon törkeään lapsivaimo väiiteeseen, oletko kateellinen vai katkera jostain?? Jenni on tosi fiksu ja aikuinen henkilö sekä ikänsä puolesta että henkisesti, satun tuntemaan päällisin puolin. Polittikassa ei mitään lempipojuja tarvita, ylätasolla ei ainakaan. Kunnallispolitiikassa näyttävät häärivän kaikenkarvaiset "leirinvaihtajat" ja muut hörhöt, sorry vaan mutta näin on. Se ei nyt niin vaarallista ole sentään.
Kateus näyttää olevan eräiden suomalaisten naisten vallitseva piirre mutta kun eivät edes ymmärrä että sillä ei saavuta yhtään mitään. Poliitikollakin on oikeus yksityiselämään, noilla vakavasti otettavillakin.

Lisätty: 16.02.2009 - 14:29

"Katkeristolla" menee kehnosti, oikeistolla taas ei!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 10:46

Politiikka on sellainen alue, etten ole kauhean kiinnostunut ; )
tarpeellisiahan ne on meille jotka pohtii meidän oloja ja yrittävät parantaa asioita : )
Mut ainahan joka paikassa on sellaisia sotka ei kaikkia miellytä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 14:08

en kans ole kinnostunut , kuin pakollisen verran politiikasta, ja olen kuminaamankanssa ihan samaa mielipidettä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 17:55

Niinistö on paras ja jos pitää yli 30-vuotiasta lapsena niin varmaan sitten 80-vuotias on teini-ikäinen?
Katainen ei ole koskaan pystynyt asettumaan puheistaan huolimatta köyhän asemaan ja sen kyllä ymmärtää hyvin. Kun elää yltäkylläisyydessä ja tienaa päivässä saman kuin moni osa-aikainen kuukaudessa ei ole mikään ihme jos suhteellisuudentaju katoaa.