Kuka arvaa/tietää, kuka yksittäinen on vastannut tänään Napsussa yli 80:een kysymykseen?

Eli onko, ko. henkilön/nimimerkin vastausmäärä ennätys päivää kohti Napussa?
Tällä kertaa anonyymisti ja vain tällä kertaa...
Siis en ole minä eikä tämän väliaikaisen anonyymin sisällä oleva nimimerkkikään, vaan joku muu kuin minä...

Lisätty: 11.02.2009 - 16:26

No tämä oli samalla eräänlainen testi, miten anonyymin kysymys luetaan/tulkitaan/vastataan. Missään kohdassa en ole kysymyksessäni sanonut, että ei saisi kysyä päivän aikana paljon tai rajoittaa kysymysmääriä, tms... onhan täällä ollut kysymyksiä myös esim. mikä on vastausennätys Napsussa esitettyyn kysymykseen....

Kysymyshän kuului; kuka oli tuo mahdollinen nimimerkki ja oliko tämä hänen noin 80 vastaustaan päivää kohden ennätys Napsussa?..

Eli, näinkin väärin voi yhden ja saman kysymyksen tulkita eri ihmiset....

Ettei, ketään jäisi vaivaamaan, niin minä esitin tämän kysymyksen, yst. terveisin jonin13

Avainsanat: ennätys vastaukset lukumäärä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 22:06

ei ketään tiedä jos anonyymi kysyy ja vielä vastaa.kin....kait ..itse en ainakaan osaa arvata..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 22:09

Tiedäppä häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:09

Kävin pikaseen laskeskelemassa ja Vähäviisas on vastaillut tännään aikas pal, mutta ei miun mielestäin yli 80 kertaa.. Miun arvaus kumminnii Vähäviisas, hih.. =D

Lisätty: 10.02.2009 - 22:26

Kah en mie Vähäviisas siuta anonyyminä kysymisestä syyttäntkää, enkä siitä jotta olet vastaillut pal, tuo oli vain pikaisen katselmuksen ja laskelmuksen tulos/ arvaus..

Jotta älä huoli senkus vastailet vaikka 100 kertaa päivässä ;ö)

Lähteet:
Arvailua arvailua vain.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 22:10

En tiedä muuta kuin sen, etten minä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:18

vaikka valperi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:20

Ei määrä vaan laatu - se tuppaa muutamalla unohtumaan.
Tarkoitus ei kai kuitenkaan ole että vastataan joka ikiseen kysymykseen, varsinkaan jos ei ole mitään sanottavaa tai muut edellä ovat jo kertoneet saman moneen kertaan. Sitten vielä kerrotaan että ei ne pisteet kiinnosta lainkaan, höpö höpö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:22

hätäsesti ehkä 70 ,
en ole noista lukua pitänyt, tulipahan monestakin syystä sellanen pitkä luppopäivä niin että ollut tuota aikaa ...
(selvyyden vuoksi, en ole tehnyt yhtään kysymystä anonyyminä, en tätäkään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:25

Onko sillä niin väliä ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:36

Tää menee vähän näin että joku päivä voi joku vastailla moneen, moneen kysymykseen, toisina päivinä taas ei. Kysymykseeesi en tiedä vastausta, aivan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:50

Onhan sil välii jos vastaa vaa siks et saa pal pisteitä!
Pitäs ottaa puolet tollasen tyypin pisteis pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:01

Olinko se minä, vai olitko se Sinä, vai mitä häh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:06

Tärkeintähän lienee että niitä vastauksia tulee, mielluummin tietysti monipuolisia ja mahdollisimman hyviä. Jos joku jaksaa urakoida vähän muita enemmän ei se ainakaan minulle näppylöitä nostata ...

Lisätty: 11.02.2009 - 01:01

eikä tuo ole vielä lähelläkään ennätystä, näyttää siltä että 7.2 Heidi_K on riipaisut jotain 140 vastausta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 02:53

TOTTAKAI SINÄ ,EI TUOLLAISTA KUKAAN MUU KYSY,ANONYYMI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 07:14

En ole löytänyt säännöistä mitään rajoitusta kysymyksiin ja vastauksiin montako kertaa päivässä niitä saa tehdä.kateus on aika raju luonteen piirre , kun täälläkin joistain pisteistä kadehditaan ja kun kenenkään leipä ei niistä levene.kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2009 - 07:41

Kysymyksiä kadehditaan vielä enemmän. Minunkin kimpussa on ollut jo 4 henkilöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:37

Yleensä se on Valperi,joka vastailee eniten,nyt en tosiaan tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 11:21

Ei ole Valperi tänä vuonna paljoakaan kerenny vastailemaan, eikä silloin parhaassa nuoruudessakaan sentään monia kymmeniä päivässä - hyvä kun jotkut jaksaa ahertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 11:33

Eise ollut namikuumakaan tänään meni vasta muutama, ai niin se oli eilen ,olin varmaan minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 14:32

En tiedä mutta olisko Anonyymi. Ehtiikö joku kysyä 80 krt pv, aikamoinen saavutus (tai vastata). Ja kateudesta tuossa ei ole kyse, laatu ratkaisee, ei määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 17:35

Kukin täyttää vapaa-aikansa haluamallaan tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:41

No se oliskin jotain jos itellä riittäis vastattavaa päivän aikana noin moneen, vastaukset tulee luettua ja siinä sivussa oppii itekin monta uutta asiaa, mutta en niin innostunut ole että muiden vastauksia alkaisin laskemaan. Vastailkoon ja kysyköön ihmiset mun puolesta ihan niin paljon kun haluaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:18

anonyymi varmaan on yleisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:22

Mistäs se ylitarkka näkee montako kertaa olen vastannut? :O

Mitä näitä edes laskemaan. :P

Ja minähän vastaan sen minkä vastaan. Jos olen viikon pari poissa niin...