apuaaaaaaaa mikä on ennenaikaisen siemensyöksyn estäminen lääke jotka on apteekkissa ja ihan käsikauppa lääkkeet?

Avainsanat: ennenaikaisen siemensyöksyn estäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 23:08

eiliset vastaukset ovat varmaan vielä voimassa:

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/8383

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 21:03

Ai taasko???
Kokeile jumppaa ja älä ole niin himokas : )
Kokeile jostain "leikki"kaupasta jos siellä olis jotain juttuja. Mut varmaan täält ei sellaista apua löydä... valitan, en ainakaan minä tiedä : )

Lähteet:
naisen logiikka edelleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:19

Ns. SSRI-lääkkeet (osa niistä reseptivapaita), kannattaa ottaa yhteyttä esim. terveysneuvontaan/terveysasemalle, ja mikseipä sitä vois reilusti mennä sinne tohtoorin puheillekin, ja ostaa mahd. ko. tuotteita vaikkapa ihka reseptillä lääkärin määräämällä sellasella...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:05

Mene nyt hyvä ihminen käymään lääkärin juttusilla, niin eiköhän sieltä apu löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 23:06

Mitäs se ennenaikanen siemensyöksy haittaa? Kehitä kestävyyttä että jaksat 10 kertaa yössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:04

Kun jatkaapi jopa toisenkin kerran, niin kyllä se siitä...

Lähteet:
Muistelo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 02:57

LAITA NARUSTA SOPIVA SOLMU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:39

Ei siihen lääkettä ole.Harjoittelu tekee mestarin,joten kyllä se rauhoittuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 11:46

Ei se homma tarvitse päättyä siihen syöksyyn jatka siitä eteen päin niin pääset siihen huippuun, että tulee toinen niin se ei ainakaan ole ennen aikainen.Nuorena ollessani samaan suoreitkseen tuli jopa kolmas syöksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 12:43

Peukalojarrutus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 19:43

No no, niin mitäpä haittaa siitä ennenaikasesta olis, uudemman kerran vaan. Ja kun kertoja tulee useampia niin eipä siinä enää yksiä ennenaikasuuksia mieti ja sure.