Mistä saa Hämeenlinnassa koiran hoitajan loman tms. ajaksi KOTIIN?

Lisätty: 10.02.2009 - 22:25

Luin jostain, että Hämeenlinnan ammatillisella korkeakoululla olisi jokin uusi yritystoiminta, josta voisi tilata nimenomaan kotiin lemmikin hoitajan. Tietääkö joku? Kiitos kaikille vastauksista. Mikä sen mäntsälän lähellä olevan hoitolan nimi on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 21:01

www.koirahoitola.net
Tossa olis linnkki sinne suuntaan : )
On varmaan muitakin ja kannattaa kysellä hintoja muutamasta paikasta ja vaikka käydä katsomassa mihin mieluusti koiran laittaisit : )

Lisätty: 10.02.2009 - 21:09

Tai kysy paikalliselta 4H kerholta: )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2009 - 20:49

Mäntsälän nurkilla on ainakin se koirahotelli jossa koirasi saa reissun ajan vaikka vaahtokylvyn päivittäin.
Kotiin saat varmaan parhaiten jonkun sukulaisesi jos ei ole kovin häijy koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 20:59

Laita lehteen ilmoitus luulis löytyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 21:06

Ehdottaisin ilmoituksen laittamista paikkakunnan lehteen, sekä ilmoitusviestejä kauppojen ilmoitustauluille. Mikäli lähistöltä löytyy alan kouluja, saattaa sieltäkin löytyä apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2009 - 21:53

4H kerholaiset hoitaa ainakin täällä päin koiria. Käyttävät ulkona, antavat ruokaa, mutta siitä en tiedä miten pidempi aikainen hoito onnistuu. Ne on yleensä koululaisia, joten tuskin voivat olla kotoaan pois ainakaan öitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 22:04

Suosittelen ilmoittelemista vaikkapa paikallislehdissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 23:45

4 H on kouluttanut dogsittereitä. He käyvät pientä korvausta vastaan hoitamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 03:00

NAISVANKILASTA VAPAUTUU TYÖTTÖMIÄ VARMAAN JOKA PÄIVÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 08:41

Olisiko jostain kaverista apua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 14:35

Ainakin pääkaupunkiseudulla 4H-kerholaisilla on tuota toimintaa, kait sielläkin on 4H.kerhoja, katsopa puhelinluettelosta tai etsi netistä. Ovat ainakin luotettvai ja tulevat myös kotiin. On aika hinnakasta jo nykyään toki.

Lisätty: 11.02.2009 - 14:36

On taksat erilaisille hoitoajoille, vrk:sta viikkoon jne. Lemmikkitapahtumassa Stockalla esittelevät toimintaansa, olen jutellut heidän kanssaan ja sain ihan painetun esitteen toiminnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 00:23

Ei tule muuta mieleen kuin 4H. Se on valvottu ja luotettava järjestö.